Problema en un programa amb interrupció de Keil

N

nikhilele

Guest
Estic aprenent Keil. Vaig escriure petits programes sense interrupcions s'executen bé, llavors vaig escriure un simple programa amb interrupció és que dóna un error mentre que la construcció de destinació. aquí està la bolcada de la pantalla:
Code:
 compilar int01.c ... que uneix ... *** ERROR L121: MÒDUL correcció INCORRECTE: int01.obj (INT01) SEGMENT: OFFSET ABSOLUTA: la mida del programa 0003h: data = 9,0 xdata = 0 = no el codi de destinació creat 62
He adjuntat el fitxer d'origen C. També.

Jo compilar el codi sense cap problema, que és el resultat:
Build 'Objectiu 1' objectiu muntatge startup.a51 ... compilar int01.c ... que uneix ... Mida del programa:. Data = 9,0 xdata = 0 = codi 65 "INT0" - 0 error (s), 0 advertència (s)
Intenta-ho de nou amb els arxius d'aquesta Prpject

Tinc el problema que era només una targa propietats que s'ha establert correctament. Thanx per la seva ajuda .. Sóc nou en Keil he intentat INT0 int1, timer0 timer1, programes senzills. Una cosa més el meu codi s'inicia a partir de 0800h a 0000h hi ha instrucció de salt i salt de codi 0800h i la memòria entre mig està buit. Per què és així. Estic utilitzant la versió d'avaluació de Keil. que això crea problemes.

Llegiu Keil Nota d'aplicació 152 - Instal · lació i ús del Monitor de Keil-51 amb compte http://www.keil.com/appnotes/docs/apnt_152.asp
Una cosa més el meu codi s'inicia a partir de 0800h a 0000h hi ha instrucció de salt i salt de codi 0800h i la memòria entre mig està buit. Per què és així.
Preparació startup.a51 Per tal de localitzar l'inici del vector en una direcció que no sigui 0, és necessari modificar l'arxiu startup.a51. Per tant, copiar l'arxiu startup.a51 del 'C51 \ LIB \' directori en el directori del projecte i la recerca de la següent línia:.
Code:
 CSEG AT 0 C_STARTUP: LJMP STARTUP1
Aquest és el vector d'inici- definició. Canviar l'adreça de 0 a la direcció d'inici del seu 'von Neumann' RAM amb cable. ?
Code:
 CSEG A 0800H C_STARTUP: LJMP STARTUP1
Aquest arxiu startup.a51 s'ha de traduir amb A51 i vinculats a la seva aplicació. Quan s'utilitza uVision, afegiu la modificació startup.a51 arxiu com un arxiu d'origen de muntatge del seu projecte
Estic utilitzant la versió d'avaluació de Keil. que això crea problemes.
Programes d'inici en l'offset 0x0800. Els programes generats amb el programari d'avaluació no pot ser programat en un sol xip dels dispositius amb menys de 2 KB de ROM al xip.

Jo no ús startup.a51 en els meus projectes. quan cada vegada de començar de nou projecte de Keil preguntar el que vulgueu afegir startup.a51 per projecte, feu clic a NO, doncs, que l'arxiu està afectant a la ubicació del codi de memòria inicial. Jo ús voleu utilitzar 89C2051 i 89c51 en els meus projectes. He provat els meus programes a la 89C52.

Si bé la utilització x51 sèrie cal afegir startup.a51 arxiu. Per x52 sèrie no es necessita.

pel que la seva necessària en x51 sèries. [Size = 2] [color = # 999.999] Afegit després de 49 segons: [/color] [/size] cann't que acabem d'inserir alguns preprocessadors i fer la nostra tasca requereix.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back