problema dels components de terra ..

S

super

Guest
Hola a tots: En 4 capes PCB, la seqüència de la capa de dalt a baix és a dalt - GND - VCC - part inferior. 1. Quina és la diferència si baixa component de connexió a la capa 2 i capa 4? 2. quan fem front a la fi de RF disseny de PCB, per què hem de desenterrar la capa 2 i capa 3? Gràcies.

Pregunta és confusa. \ Si us plau, donar més claredat i senzilla.

Em sap greu, però la descripció de forma més clara. En 4 capes PCB, la seqüència de la capa d'Norminal de dalt a baix és a dalt - GND - VCC - part inferior. 1. Quina és la diferència si sòl en la capa 2 i el sòl en la capa 4? 2. quan fem front a la fi de RF disseny de PCB, de vegades hem de desenterrar la capa 2 i capa 3. No sé per què hem de fer això? Gràcies.

Per RF la pràctica normal és que ha de veure el GND immediatament. Si s'utilitza l'anterior aquest senyal - GND - VCC --- mètode de senyal, pot utilitzar radiofreqüència en banda i banda, perquè també és un VCC GND per a la RF. D'aquesta manera obtindrà més espai per jugar amb un circuit de RF amb la integritat del senyal. Vostè també pot fer la capa de terra per a la capa 4, amb el cost de la integritat del senyal. En aquest cas es jugarà en un sol costat de la taula. necessita molta cura i el problema es complica per resoldre ja que interactuen amb els senyals digitals en el cas. Així que millor vagi en manera simple i fàcil. 2) En la meva vista excavar s'entén com RF a través de dalt a baix creant illa en GND i VCC. Déjame saber és meu entendre és correcte?

De vegades, la pila de dalt és molt prim per a les capes. Per dissenyar una microcinta d'una certa impedància, pot ser massa prim per fer. Així que tregui la referència a la capa de baix i posar el sòl a què fa referència en una capa inferior. L'espaiat a terra és més llarg que l'empremta és ara més àmplia i més fàcil de fer.

Benvolgut toonafishy, ​​al punt que és correcte, però no inclouen la impedància que tenen una altra raó? Benvolgut kspalla, en el punt 2, toonafishy tenen un gran punt. en el punt 1, gràcies per la teva explicar amb claredat, però no entenc una cosa. C = e0 * A / d R = Rsqr * L / A, si GND connecta a la capa 2, que es posarà més límit i menys si Res GND de connexió a la capa 4, s'obté menys la tapa i més Res pel que sembla connectar a la capa 4 és millor, per què la capa 2 és millor triar? Gràcies Atentament ajudar. Moltes gràcies.

El seu punt és correcte, però l'ample de línia de transmissió es tria de manera que és 50 ohms d'impedància per RF. Això evitarà que el cas de més tapa i menys cosa tan assenyalades per vostè. Si s'instal · la capa 4, llavors la impedància de 50 ohms es realitzarà amb un ample de traça més alt que el cas de la capa 2. Més ample de traça significa que tenen menys espai per jugar. Si la capa 4 és per RF GND llavors vostè no pot utilitzar la capa 2 i 3 per l'encaminament de propòsit, ja que interfereixen amb la RF. Això limitarà tot i tenir 4 capes, però en realitat dues capes només. D'aquesta manera vostè no està rebent cap benefici en lloc d'augment en el cost per anar de 4 capes.

Sé que vostè ha dit, però aquests no són el que demano. ho sento, que redescriure nou. la meva pregunta és si GND connectar-se a la capa 2 o capa 4 tenen el que diferencia (no m'importa la impedància i d'enrutament només tenen en compte només la connexió a terra del problema)? Gràcies.

Si no ens preocupem de la impedància a continuació, amb la deguda col · locació de la via i el seu diàmetre va a determinar el problema de posada a terra, sense importar a quina capa es troba. No entenc per què no es preocupen per impedància. Probablement no em va entendre la pregunta les meves disculpes.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back