Problema de la conversió directa.

W

wccheng

Guest
Hola a tots, Tinc una pregunta sobre la conversió directa. Espero que algú pugui respondre la meva pregunta. Gràcies en primer lloc. P.1 Per exemple, tinc una banda del senyal de RF de 900 MHz + / - 10MHZ. Per a la conversió directa, de la LO ha de ser de 900 MHz o no? Si EL = 900 MHz, hi ha 10 MHz és la freqüència en la banda negativa després de la conversió cap avall. Com aquest problema podria ser resolt? O, HO ha 890MHz en el seu lloc? P.2 Per a la simulació mesclador (conversió directa), si RF = 900MHz i 900MHz = LO, hi ha una gran DC a 0Hz. Així que, com podria simular el resultat freqüència fins a convertir? Gràcies txi

P1: la gent sol usar rutes I i Q per eliminar el problema de freqüència negativa. vostè pot utilitzar si i cosinus per calcular-lo. P2: la gent fa servir somekind d'HP filtre per eliminar el DC offset.

Estimat silenciós, Podria donar-me alguns materieals a mi? Vull aprendre més. He tractat de veure "RF Microelectronics" llibre. No em dóna cap informació sobre les meves preguntes. gràcies wccheng

Hola a tots, he llegit el document proposat per l'anterior respondre per correu. No obstant això, encara estic confús. El document indica que l'ús d'I / Q mètode per resoldre els efectes negatius de freqüència mitjana del canal problema. Jo no sóc entès que després de R / ruta Q i fer l'addició, la directa conversió descendent negatiu freqüència mitjana del canal anular i positiva de freqüència mitjana del canal és el doble d'amplitud. A continuació, les dades del senyal de banda mitjana és la pèrdua? Com podria aquesta negativa de freqüència mitjana de la senyal del canal es recuperen després de la conversió que? En realitat, podríem obtenir la freqüència del senyal negativa en el càlcul matemàtic. No obstant això, no podia veure en el mesurament real. Estic en el cert? gràcies wccheng

La meitat Nagato es cancel perquè és inútil. però si és útil, llavors prefereix adoptar menors Freqüència EL 868MHz com de 900MHz.

Hola a tots, per què li diuen que la part negativa és inútil? Podria explicar més? Per al disseny de conversió mesclador de directes, com podria simular? Si li dono a RF = 900MHz i 900MHz = LO, el SI = 0 Hz i hi ha un component strong DC i no vaig poder aconseguir la veritable força cap avall converteix el senyal. D'altra banda, "silenciós", va afirmar que algú utilitzi un filtre de pas alt per eliminar el DC offset. No obstant això, he vist a algú amb ADC per cancel lar el component de CC. Quina és la correcta? gràcies wccheng

Hola a tots, he vist diversos llibres i paper. Només esmentar que utilitzar el mètode d'E / Q en la conversió de zero si la finalitat de recuperar els negatius de mig costat el senyal de banda de freqüència. No obstant això, no explica en detall. Així mateix, no sé com podria funcionar. Algú podria donar-me alguns materials útils per a explicar això? gràcies wccheng

Hola 智者, per simplicitat, consideri cos i el pecat. Fer FFT cos i el pecat, el valor absolut. Què s'obté? Són els mateixos! Tots els senyals reals són simètriques en el domini de la freqüència. Ara, presa en consideració de la informació de la fase de la costa FFTed i el pecat. Ara pot veure la diferència entre el cost i el pecat. Bàsicament, la idea de la intel.ligència és distingir cos i el pecat. A partir d'aquí, el que l'anomenada "freqüència negativa" la informació es pot detectar. MESFET +

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back