Problema amb TPS61130 ... no pot sortir de 3.3V LDO a terme

I

isurug

Guest
Hola a tots, recentment he fet un CCT font d'alimentació amb TPS61130 (vegeu pdf adjunt per a l'esquema) però jo només podia obtenir 5.2V a terme del convertidor SEPIC i només es pot obtenir aquesta quantitat de LDOOUT i no importa l'he intentat canviar amb les resistències de realimentació. Qualsevol idea del que està malament aquí? m'he perdut alguna cosa al CCT? feecback ajuda és benvinguda i gràcies! -ISRU

La clau és la tensió en el pin LDOSENSE, el passador 11. En funcionament normal, el tap ha d'estar a 0.5V. Si la tensió és superior a 0,5 V, llavors una de dues condicions existeixen. Qualsevol d'alguna cosa extern a la TPS61130 està tirant de la MCU a un voltatge més alt, o el corrent de càrrega en VDD és tan petita que la LDO no pot regular. Si el voltatge és inferior a 0,5 V al pin LDOSENSE llavors o bé el pin és un curtcircuit extern a un altre rastre, les resistències divisores de tensió són dolentes, o el xip en si mateix és dolent. Per comprovar si hi ha un xip mal, retiri tot el poder i permetre que tots els condensadors es descarreguin. Dessoldar el pin 10 per aïllar-lo. A continuació, comproveu la resistència entre els pins 9 i 10. Això ha de mesurar a través del transistor MOSFET de pas intern. Si aquesta lectura és ohms baixes en ambdues direccions, a continuació, el MOSFET intern és curt i el xip ha de ser reemplaçat.

Vull fer un transformador d'UPS de 500 watts. Necessito una mida de la fórmula i el nucli.

Hola Banjo, Gràcies per la seva resposta! Vaig a veure a través i mantenir-lo actualitzat =)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back