Pregunta sobre la memòria d'accés

R

rimser9

Guest
Hola,

Pot una pregunta sobre l'accés a la memòria es publicarà en aquest fòrum.

Thanks & Regards,
Sathya.

 
si us plau enviar el seu dubte de manera que puguem ajudar ...anunci aquí no és un problema ...ja que en qüestions elementals d'electrònica, si estàs confós ...

 
Gràcies Hey man,
El meu dubte és si un sistema pot ser dissenyat en què les dades es retorna quan una sol licitud es posa sense tenir la font és possible recuperar la seva posició, i després obtenir les dades.

 
sense rebre la ubicació, com podem saber el sistema de la direcció de les dades a recuperar amb ...Fins on jo sé no hi ha cap manera això es pot fer ...

 
En els sistemes actuals no és possible que els sistemes de cablejat són el procediment tradicional de la direcció i retreival dades.
Només un nou disseny amb alguns d'AI pot fer això suposo.

 
si el propòsit és clar, ja que la IA pot ser capaç d'aconseguir alguna cosa com això ...

 
Hola Anand si us plau llegiu el següent document que l'ajudarà en la comprensió de la U propòsit / Iam concepte del que parla.
Si us plau, hágamelo saber si això és possible o no.Fins i tot he intentat posar-se en contacte amb alguns professors en relació amb això, però va dubtar de manera que pugui confirmar la seva primera possibilitat abans de procedir .....Alta després de 1 minut:

Aquest document té la intenció de centrar-se en el canvi dels actuals mètodes d'accés a les dades en un
memòria
ubicació.Un algorisme per a això es discutirà en el resum prceeding.Allà
és
actualment cap prova tècnica que s'adjunta aquí per demostrar les meves idees com el present
tecnologia
no admet cap tipus d'eina / programari que permeten que es tracta de la prova.Per provar això,
que / poden
requereixen un nou disseny basat en aquest concepte.
Com els anys passen enchancements passar per "més ràpid" processadors o sistemes.estem
concentrar només en la millora de la tecnologia actual (per exemple: la fabricació del xip
130nm-> 90nm-> 65nm-> 45 nm-> xips de 35 nm)
però no en altres tècniques o mètodes i innovacions.Per obtenir més millor tecnologia
millores que es
necessàries per a "inventar" nous mètodes.En aquest intent que jo volia presentar la meva idea
(més-com la ciència-ficció o mut de ser pràctica o possible) en l'accés a dades
en fitxes / memòria.
En els sistemes actuals la majoria de les rutines i programes d'accés a dades
d'un
ubicació i les comandes són els més comuns o accions que s'han de veure i produir.
Per exemple: si escriu
un petit Progamme 8.085 per a la suma de .....
EX: 1 --
MVI B, 06 / / Càrrega Registre B amb el valor hexadecimal 06
MOV A, B / / Mou el valor a B a l'acumulador o registrar un
MVI C, 07 / / Càrrega del Registre C amb el segon número 07
Afegir C / / Afegir el contingut de l'acumulador a la C Registre
STA 8.200 / / Emmagatzemar el producte en una ubicació de memòria per exemple, 8.200
Equip d'Alt Nivell / / Aturar l'execució del programa
En el codi anterior es donarà compte que totes les operacions que requereixen l'accés a dades
que s'emmagatzema en una
lloc en particular que té una direcció unida a ell.Per obtenir les dades, la font de
hauria
conèixer la ubicació de la direcció en què les dades està present, a continuació, recuperar les dades de la
ubicació.
Faci'ns saber relacionar això amb un exemple natural.Suposadament
hi ha
milions de persones (dades) en una habitació, hi ha una (font President) i un
(amfitrió mitjà, processador, etc,)
Suposem també que tots els milions de no sé els seus noms.Hi ha una
(ceromony codi per a ser
executats, etc,) i el President vol adjudicació (accés) a un (dades) amb nom
"Mike".Tan
el President col.loca una comanda amb l'amfitrió de la persona nomenada "Mike", de manera que
ve a
l'escenari, que es concedirà.
Ara el problema és, com milions de persones no coneixen la seva
noms, la
d'acollida ha d'obtenir la ubicació / seients no. (ubicació de la direcció) de "Mike" per tal d'aconseguir
ell a la
etapa (ultimatly a la font).Aquest procés hauria estat molt més fàcil si tots sabien que el seu
noms, l'amfitrió
hauria anomenat "Mike, si us plau vingui a l'etapa".I el pas de reteiving
la seva
ubicació i li hauria estat innecessari, l'estalvi de temps.
Per aclarir, si hi va haver un disseny on en les dades (Mike) arriba a la
(font President)
quan una sol licitud (anomenada pel president) per a les dades es col loca per evitar la
procés convencional de la recuperació de la direcció
i les dades en ella, espero realment pot salvar un cicle o dos a la Instrucció
cicle.
Si considerem un exemple d'una llista d'objectes necessitat de recerca d'un objecte.
Diguem que tenim una llista de
llista ( "Mike", "Arnie", "Chiru", "Nag", "Bal", "Venky").Ara amb freqüència en escriure
programes que necessitem per veure si
un objecte (diguem "Chiru") és present a la llista.Per a això Si jo hagués d'escriure una
codi que es
comparar tots i cada objecte a la llista amb l'objecte que voleu comparar
contra.El que fa temps que (encara que molt inferior).
Si el meu concepte com s'explica amb l'exemple van anar a treballar aleshores en lloc de recórrer
a través de tota la llista l'objecte s'hauria
va tornar en si pel que sabia (Alguns de disseny és necessari perquè això passi)
que jo era la comprovació d'aquest objecte.
Que jo
en la meva opinió, hauria tingut menys temps que el mètode convencional de recórrer cada
objecte de la llista.

 
Hola,
El que vostè ha explicat que es pot fer, si cada posició de memòria en si mateix és un ésser intel ligent com en el cas de Mr.Mike.En l'arquitectura d'ordinador convencional, la CPU és el capità i els llocs de memòria són dispositius simplement per emmagatzemar dades, segons el decidit per la CPU.Només les dades camí per a la CPU per emmagatzemar / recuperar en aquest sistema és mitjançant l'assignació d'una direcció.

Per contra, en un sistema multiprocessador connectat en un autobús, si el capità de la CPU simplement envia per un comando amb una adreça incrustat, el destinatari de la CPU pot subministrar les dades demanades de nou, no només un byte, mentre que una altra CPU no va a contestar.Recorda que en el seu cas també, té implícitament enviat un discurs cridant el nom de Mike i que hauria d'haver estat programat per anar a la president quan el seu nom va ser cridat a sortir, en cas contrari hauria retornat només una mirada natural en ell.

Però, vostè té raó en aquest moment, ja és que pensem que d'una millor arquitectures d'ordinador, sense limitar-se a confiar en la millora de la tecnologia en un sentit estret.

Records,
Laktronics

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top