Pregunta sobre la fuga d'un FET en aquest disseny

M

MSRA

Guest
Tinc una pregunta per demanar 1) Suposo que circuit d'IC en la qual està connectat el drenatge a la font de 10v amb una font de corrent entre ell, el drenatge i la porta es shorted.then i no el 10v sembla a la porta (o font) , recorda la fugida d'aquest FET està connectat a una fuga d'altres d'altres FET. plz resoldre aquest problema de les mines.

podeu si us plau dibuixi un diagrama aspre del seu circuit ..

hi ... segons el circuit que ha dibuixat, no hi ha un curtcircuit entre el drenatge i la porta que vostè ha esmentat. el que no hi ha mitjans perquè aquest circuit podria actuar com un mirall, perquè no podem dir si el FET és realment a la saturació. (I jo no podia entendre per què s'havia interconnectat thedrains?). en cas que s'havia connectat el drenatge a la porta d'un dels FET llavors es pot assumir una caiguda de tensió en la resistència de sortida finita de la font de corrent i per tant, els mateixos 10 volts no es pot sentir a les portes. Espero estar bé amb els meus arguments. si no algú si us plau em corregeixin.

Lamento el circuit original és el següent. plz explicar això.

Recordeu que la font de corrent sempre hi hauria una caiguda de tensió de manera que el voltatge de drenatge seria de 10 V menys la tensió consumida per la font. adéu diemilio

és una font de corrent cascodo mirall /. no ho puc, perquè alguns de voltatge va caure a través de la resistència de sortida finita de la font de corrent que s'ha connectat al drenatge de la primera FET.

hola .. de la U circuit dibuixat, és clar que no ho puc actes curr mirall .. i bcoz mirall curr veu un FET com díode connectat (g, D curtcircuitat) de manera que opera a la saturació de alwz .. pel que les unitats actuals i produir alguns VGS que b s'aplica a altres FET i també impulsa el curr mateix.

aquest ckt solia actuar com un mirall de corrent perquè el VGS dels dos NFETS cc no ser necessàriament els mateixos.

Vg = vostè que significa que significa que el MOSFET està sempre treballant en saturació. llavors I = k / 2 (VGS-Vt) ^ 2 A l'utilitzar aquesta configuració només mantenir la seva MOSFET obert tot el temps i té un pas del corrent gairebé constant a través d'ell. Que actuen com una càrrega activa (resistència). Fem servir aquesta topologia perquè: 1. És més compacta en el disseny de la disposició d'utilitzar un dispositiu de resistència real. 2. Vostè pot controlar el voltatge de la sortida de la seva resistència. Crec que ho cobreix tot. D.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back