pregunta sobre el disseny d'inversor

Z

zafiro

Guest
Vull utilitzar un inversor com un amplificador de sentit.Per tal de tenir major guany, vull treballar NMOs i la OGP a subthreshold regió.Però no vull baixar el voltatge vdd, ja que afecta a la gamma de sortida directament.

La meva pregunta és com puc aconseguir aquest canvi, mentre que encara no vdd nivell?Gràcies!

Un inversor és un tipus de circuit digital (ambdues portes connectat).Subthreshold operació no és una qüestió de tensió d'alimentació.Depèn de la SG-sobretensió Vov = Vgs-V.Això significaria un biaix difícil de voltatge de subministrament tant per a les entrades de portes, una d'alta guany (com a estat correctament), però també una molt alta impedància de sortida, que en la majoria dels casos no pot ser igualada per la càrrega, per tant, no és útil després .Pel que normalment una font de corrent de càrrega, un Triodos de càrrega, una font o un seguidor cascode etapa és necessari i,
a continuació, no és un inversor més, però una sola etapa amplificador.

Veure http://books.google.ca/books?id=QzKfa_Y4IuIC&pg=PT288&lpg=PT288&dq=piguet Vittoz &
source = bl
i Ots = fqE6vpYnkL
i seg = fY0XayVat1tIFxBYaKfi_ltihFc &
hl =
ca & ei = IDWkSbeONIi5nQep4MSkBQ & sa = X
& oi = book_result
i resnum = 1
& ct = # resultat PPT290, M1

Per erikl:

Penseu en la possibilitat d'un simple inversor, si Vdd <= V | VTP |, aleshores ambdós NMOs i OGP està treballant en subthreshold quan l'inversor es troba en transició.Per tant, tenim major guany (generalment, 2x o més) per sobre
del llindar de la regió, ja que en la MOS subthreshold està treballant com un BJT.Tensió tèrmica és molt menor que el voltatge d'Overdrive.Vdd Però si es baixa, la gamma de sortida també és reduït, la qual cosa no és bo.

Dret, zafiro,
Em vaig oblidar d'aquesta possibilitat.De tota manera, vostè no pot aconseguir molt més que guanyar uns 10, i això en un VDD d'uns 150mV, cf.p.16 .-4., fig.16.2b de l'educació Vittoz "La debilitat de la inversió ..."paper, es fa referència en oermens (a dalt).

Això només té sentit en la meva humil opinió, si
s'utilitza un inversor d'aquest tipus dins d'un sub_threshold CMOS estàndard de cèl lules de la Biblioteca, segons Eric A. Vittoz i Joyce Kwong "Digital Logic", el capítol 6 d'Alice Wang et.al."Sub-Llindar de disseny per Ultra Baix Power Systems", Springer Science Business Media, LLC, NY 2006.

erikl, a Vdd = 150mV, el guany de l'inversor és de -2,3.Vdd enfocaments com 2.-3. Vegades la tensió tèrmica, el guany
s'aproxima a -1.En aquesta baixa tensió d'alimentació, podem expressar el seu guany com -1 / n * (exp (Vdd/2Vt) - 1), n és del voltant de 1,5, la cita de Rabaey
del llibre digital.

Però aquesta equació només és vàlida per molt baixa tensió d'alimentació.Vdd com és una mica menys de VTN | VTP |, cal donar compte de dible efecte,
el que afecta el llindar de tensió.Així les coses es tornen més complicats.

De totes maneres, tinc simulat guany de l'inversor sobre -500 utilitzant cascode estructura i 3.3V MOSFET.Vdd és 1V.Tanmateix, vull arribar a 60 dB.

zafiro va escriure:

...

structure and 3.3V mosfet.
De totes maneres, tinc simulat guany de l'inversor sobre -500 utilitzant cascode
estructura i 3.3V MOSFET.
Vdd és 1V.
Tanmateix, vull arribar a 60 dB.

sí, no és un simple inversor.Gràcies per les seves respostes.erikl va escriure:zafiro va escriure:

...

structure and 3.3V mosfet.
De totes maneres, tinc simulat guany de l'inversor sobre -500 utilitzant cascode
estructura i 3.3V MOSFET.
Vdd és 1V.
Tanmateix, vull arribar a 60 dB.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back