Pregunta en la simulació de les estructures de terra van desertar al Sonet

S

svarun

Guest
Hola a tots, Com puc dibuixar una estructura de terra desertar en Sonnet Lite 10,51? Bàsicament vull per simular el cas d'una microstrip sobre un substrat Duroid amb diaris forats circulars en el pla del terra per veure la resposta de PBG. No vull utilitzar HFSS perquè és molt lent, com la meva estructura és d'aproximadament 2Lambda0x2Lambda0. Crec que el sonet va a resoldre molt més ràpid. Hi ha cap fitxer d'exemple per les estructures de terra defectuoses? -Svarun

Hola svarun, Sí estàs en el correcte, el sonet és un bon paquet per a l'anàlisi d'aquesta estructura ... He adjuntat un document molt bo en fotònica-bandgap simulació de l'estructura (PBG), utilitzant AWR Oficina de microones, només per la seva referència Així mateix, s'adjunten els arxius de projecte corresponents a l'estructura PBG simulacions utilitzant sonet i l'Oficina de microones ... Espero que això t'ajuda en la solució del seu problema ...

He publicat una pregunta similar en els fòrums de Sonnet i era més fàcil del que pensava. Que necessitava per simular un tauler de tres capes (microstrip a la part superior i inferior amb una capa de massa al centre). Hi ha una transició de dalt a baix amb un forat en el pla del sòl. Això acaba com una estructura de capes 5 amb l'aire a la part superior i inferior. El pla de terra està dibuixat a la capa mitjana i que aquest ha de tocar els costats de la caixa. El contacte amb els costats és el que connecta a terra. A continuació, pot retallar les àrees del pla del terra. Els meus eren rectangulars, així que no sé si el sonet té una funció booleana. Si veu els corrents podràs veure l'anar al voltant dels defectes. Vaig a veure si em poden enviar el fitxer un cop d'anar a treballar.

Hola Manjunath i madengr, gràcies a tots dos per la seva ajuda. Vaig a startworking en ell i fer-li saber sobre els resultats. -Svarun

Aquí està l'arxiu que he esmentat. També utilitzo l'Oficina de microones, com la part davantera, però ha guardat el projecte sonet.

Hola Svarun, quan he de fer un forat al terra per les simulacions Sonnet en general comencen amb forma de rosquilla (Eines / Afegir Metal · lització / Donut). Podeu especificar un valor per al radi interior diferent de 0. Assegureu-vos que el seu angle és de 360 ​​graus en total. Nombre de parts = 4 farà per un forat simple rectangle. Llavors useu l'eina de la nova forma de la caixa d'eines per moure vèrtexs de les cantonades de la caixa per al cercle exterior i donar forma al forat movent els vèrtexs del cercle intern. Com a resultat, vostè tindrà una baixa monòlit, un polígon només. Podria ser avantatjós en comparació amb subsectioning sòl que consta de nombre de polígons. flyhigh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back