Pregunta a la mare

C

cybcad

Guest
i analitzar l'antena microstrip fixar pegat amb la mare, però no sé quin model he de prendre per simular la sonda d'alimentació?Pot algú donar-me una mà?moltes gràcies!

Si utilitzeu SonnetLite, acaba de posar en una a través del port.Per posar en una a través del port, acaba de posar en una via a terra, i després anar al nivell del sòl i posar un número de port en ell.

hi Rautio
No estic utilitzant Sonnetlite, vaig a programar pel meu compte usant la funció de Green, en relació amb la mare, però no sé com el model de la sonda d'alimentació coaxial, podria donar alguns consells?

Hola Cybcad,
En realitat tinc el mateix problema, estic simulant una antena totalment metàl.lic amb sonda d'alimentació mitjançant un codi de la meva pròpia mare.Per l'excitació el mètode més senzill és un monopol amb Delta model de bretxa de tensió.No obstant això, fins ara estic tenint un problema per al model d'alimentació amb precisió des de la impedància d'entrada depèn en gran mesura el model d'alimentació, el mètode que jo sé, seria incorporar la FEM amb la mare usant el que s'anomena FE-tècnica L'empresa, aquest permetria l'ús de Waveports de FEM, mantenint el domini de la solució raonablement petit.Però crec que seria fer que el codi bastant complex.

Salutacions cordials,
Adel
Last edited by adel_48 el 17 Set 2006 14:59, editat 1 cop en total

Hola adel_48,

Per casualitat sap si el model d'alimentació com es descriu a 'l'antena i el modelat em amb Matlab, Sergey N.Makarov "és correcta? Estic pensant en utilitzar aquest llibre com a punt de partida per desenvolupar un codi de MOM en C utilitzant les seqüències d'ordres de MATLAB juntament amb el llibre. Si hi ha una millor manera de començar a aprendre a programar electromagnetisme numèric per favor hágamelo saber.

salutacions cordials.

Si utilitzeu l'enfocament de Galerkin, has de calcular la tensió induïda a la via (i tots els altres paràgrafs).Qualsevol paràgraf que no és un port, fixar el voltatge a zero.Qualsevol paràgraf que és un port (com la via), que el voltatge = VI, on Vi és el voltatge al port de ITH.A continuació, es queda amb una matriu de paràmetres Y o Z.Convertir els paràmetres S.

Tots els ports d'aquest tipus inclouen franja de camps que envolten el port.Normalment, un parell de dècimes d'un PF a la capacitància.En la majoria dels casos, aquesta capacitacne ha de ser eliminat.Hi ha de diversos incrustació algrorithms per fer això, si és necessari.

El problema amb els ports d'ona és que no si el medi és homogeni (més d'un dielctric), Zo és únic.

Cybcad Hi i Rautio,

per cybcad,
En realitat jo sabia que el modelatge bretxa delta és la tècnica més modelatge, però també la més senzilla.He comparat els resultats amb FDTD i va llançar un resultat molt bo, per a les freqüències més baixes <10GHz.El llibre de Makarov és un llibre molt bo, m'ha ajudat molt en fer el meu propi codi.No obstant això, vostè haurà de llegir alguns altres llibres de mare ja que la teoria no es descriu en el llibre.

per Rautio,
Moltes gràcies per aquesta informació, però no té llibres o documents que descriuen el mètode o dóna més detalls?Realment voldria que, com estic en una veritable necessitat de modelar un canal coaxial.

BR
Adel_48

hi adel_48
Tinc alguns documents sobre l'ús de sonda d'analitzar MoM alimentats amb antena microstrip, l'autor Presos el model adjunt a la present investigació currents.But l'autor no va haver d'introduir un conjunt de funcions de Green que Takeda, així que no sé com incrustar el model en el meu codi.
per cert, on puc trobar el llibre "de l'antena i el modelat em amb Matlab, Sergey N. Makarov"?
He pujat dos documents a la columna de IEEE Papers, documents d'estudi, es pot descarregar de http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=441391 # 441.391, espero que aquests treballs seran d'alguna ajuda per a vostè.

Hola Adel_48 - El text estàndard és "Camp de la Computació de moment els mètodes" de Roger Harris.Prof Harrington em va ensenyar mare en principis de 1980 i va ser el meu assessor de doctorat.El llibre és molt intens en l'àlgebra lineal i suposa un o dos semestres de la teoria EM.

Sonnet utilitza un rectangulars a través d'aquest uniforme ple de corrent.Si l'àrea horitzontal de la via és 1 / 2 l'àrea d'una funció de base de l'últim pis, atribueix a la funció de base del terrat no hi ha problema.La via ha d'anar d'un costat o l'altre del cim de la funció del terrat.

La funció de Green per al medi ambient vies blindat és més fàcil de resoldre com un sistema de Sturm-Louville segons el descrit per BALANIS en el seu text.Blindat medi ambient pot ser utilitzat per a les antenes com es descriu en el manual SonnetLite.Blindat medi ambient té l'avantatge que la funció de Green és molt fàcil calcular la precisió numèrica completa, en agut contrast amb la funció de Green de blindatge.

Anar a la www.sonnetsoftware.com, SonnetLite descarregar, instal lar i desbloquejar.Hauria de prendre al voltant de 15 a 20 minuts en total.Probablement hauríem de prendre un altre 45-90 minuts i passar pel Soneto tutorial, criar SonnetLite, feu clic a Ajuda-> Tutorial.

Quan se li finshed amb això, criar SonnetLite, feu clic a Ajuda -> Manual - Guia> Soneto de l'usuari.Miri el capítol 19 en vies i en el capítol 21, sobre les antenes.Vostè ha de fer una mica de treball per fer les antenes en el sonet, però si vostè segueixi el procediment descrit en el manual, que ha d'elaborar molt bé.

Pot alimentar l'antena de baix amb una via (per a un model de cable coaxial conductor central), o des del costat amb microstrip.Si voleu utilitzar un port per excitar a través de l'antena, simplement feu clic a l'eina de port en la caixa d'eines, feu clic a l'extrem inferior de la via.Per utilitzar un feed microstrip, simplement executa la línia d'alimentació microstrip fins a la vora del substrat, feu clic a l'eina de port, feu clic a la línia de microstrip on toca la vora del substrat.

Crec que vostè es sorprendrà de lo senzill que és sincera.

A_aziz Hi
Jo penso que l'antena microstrip coxial per la sonda, no sé com el model de l'alimentació en mare, i vull utilitzar MoM per calcular la impedància d'entrada de l'antena microstrip.THX

cybcad

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back