PowerPCB a Cadence conversió

J

jodokus

Guest
M'agradaria convertir un disseny de PCB fet amb powerpcb_v5.01 a Cadence_v15. Vaig tractar padsimport de cadència però que el suport does'nt pads5. També vaig provar RSI pcbtranslator camcad, podria llegir les dades PowerPCB i convertir-lo en un guió cadència però aquest guió no va ser entès per la cadència. Alguna suggeriment?

Molt sovint és necessari per guardar el treball en una versió anterior del seu programa d'acollida per a importar en un altre lloc. Els seus Pads 5 llicència ha de donar suport les versions més antigues de nou a la versió 2. Proveu exportar l'arxiu ASCII en una versió anterior de Pads i intenti importar que a Cadence. També cal assegurar-se que les unitats de base de dades s'estableix correctament en desar el ascii. El vell encaminador Masstech, per exemple, només s'importa un fitxer ascii coixinets si s'ha guardat l'ús de "unitats de base de dades". Pads 4 és molt exigent en importar arxius DXF. Comproveu el docx.

PASTILLES DE version3.0, exportació ASCII amb tots els elements seleccionats. IMPORTACIÓ EN CADÈNCIA -> PASTILLES, QUE arxiu ASCII File & INI (que conté els detalls capa d'assignació)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back