porta del conductor i circuit de protecció per als IGBT.

A

aliraza786

Guest
Estic utilitzant IGBT 80N60 conduir el meu càrrega inductiva de 6ohm resistència .. jo faig servir optoacoblador 4N25 per conduir porta jo faig servir 20 volts d'alimentació per porta ... voltatge del sistema és 300volts DC .. i donar un impuls a la porta del IGBT de 100 ms només ... meu circuit funciona molt bé, però després de gairebé 1,5 IGBT dies cremada ara col · lector i l'emissor està en curt internament ... jo faig servir snubber circuit i el díode de roda lliure per protegir .. però de nou IGBT falla ... amablement em guia com puc millorar la meva porta del conductor i la protecció de circuits gràcies :)

Hola Aliraza, per a conduir el IGBT és millor fer servir IR2110 pot treballar fins a 500 V al costat d'alta. és la càrrega d'un motor si és així, llavors vostè ha d'incorporar al circuit d'arrencada suau. full de dades adjunt. respecte animals

El IGBT sobreescalfament abans de ser danyat? El circuit de corrent per a la totalitat de 1,5 dies? En general, per a la protecció, una porta de resistència d'emissor en paral · lel amb un díode Zener podria ser utilitzat.

gràcies pel suggeriment picgak em vaig decidir a utilitzar el xip de suggeria :) Tahmid senyor estic esperant per tu ... gràcies per la seva resposta ... jo només l'encén durant 100 ms de manera que no s'escalfa .. quan el correcte funcionament .. em canvia moltes vegades en 1,5 dies ... no tot el temps ... i una cosa més que vaig decidir utilitzar IR2110 moltes persones de xips va dir que és molt difícil de conduir a l'actualitat estic estudiant notes d'aplicació. Puc utilitzar sol conductor lateral alt per al meu circuit.? i la part alta del costat del conductor és millor per a càrregues inductives .. Què passa amb aquest circuit em trobi a la xarxa .. ho és l'ús de circuit de fixació.? el que un circuit millor per conduir-lo.? [COLOR = "Silver"] --- Actualització --- [/COLOR] amablement m'ajuda en el càlcul de capacitor d'arrencada IR2110 straping ..

Hola Aliraza, els meus coneixements en teoria es limita estic més aferrat a la pràctica, crec que el Sr Tahmid li pot guiar millor en teoria, de qualsevol manera estic adjuntant un altre full de dades espero que puguin resoldre el seu problema capacitor d'arrencada. si vostè pot fixar el circuit de la utilitzada en la fase pilot IGBT que va utilitzar anteriorment podem trobar la solució per això. respecte animals

Aquesta sol · licitud ha estat presentada com a interruptor lateral baix en fils paral · lels i per tant sinó utilitzeu arrencada ... IR2110 se segueix utilitzant com un interruptor del costat de baixa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back