Pols i Zeros

D

dynamicdude

Guest
Com identificar intuïtivament pols i zeros en un circuit RC complex?sense cap tipus de derivacions ..

En general, els condensadors en sèrie amb la ruta del senyal es produeixen zeros en DC.Condensadors en paral lel amb el senyal fa que els pols de major freqüència.

Llegir aquest llibre:

% Http://print.google.com/print?id=DYgS4nkJ5W8C&pg=PA1&lpg=PA1&prev=http://print.google.com/print 3Fie% 3DUTF-8% 26q% 3DFast%% 2BAnalytical 2BTechniques% 2Bfor%% 2BElectrical 2band% 2BElectronic% 2BCircuits%% 26btnG 3Dsearch & sig = UHtZtrHlLjk5l_p5hydDfu9JQPs

Tinc una pregunta: Com podem transferir aquests pols / zeros en el domini de la freqüència d'ona de domini del temps?Quin tipus de coses que veurem en el domini del temps amb diferents combinacions de pols / zeros?

gràcies

Cita:

Tinc una pregunta: Com podem transferir aquests pols / zeros en el domini de la freqüència d'ona de domini del temps?
Quin tipus de coses que veurem en el domini del temps amb diferents combinacions de pols / zeros?

arebee va escriure:

Llegir aquest llibre:h ** p: / / / print.google.com d'impressió? id = DYgS4nkJ5W8C & pg = PA1 & LPG = PA1 & prev = h ** p: / / print.google.com / print% 3Fie% 3DUTF-8% 26q% 3DFast% 2BAnalytical% 2BTechniques%% 2Bfor 2BElectrical% 2Band% 2BElectronic% 2BCircuits%% 26btnG 3Dsearch & sig = UHtZtrHlLjk5l_p5hydDfu9JQPs

Podeu llegir els primers 5 capítols de forma gratuïta des de Google Print (utilitzant un compte).Això és tota la teoria necessària per a aquest mètode.Els següents capítols són en la seva majoria aplicacions, no tan completament essencial.

Me les vaig arreglar per salvar els capítols 1-5 aquesta manera.Però seria bo si algú pot trobar el llibre complet.
Jo el que he posat, però estic en una connexió lenta, que tendeix a temps d'espera al centre de càrregues, però no és difícil per a qualsevol fer el que vaig fer (encara que pren temps).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back