Polarització lineal Vs polaritzat antena circular

C

ceg

Guest
Hola a tots, iam fent una xarxa sense fils amb topologia en estrella meu node central (Tx) està tenint una antena de polarització lineal i el meu node final (Rx) és també una antena de polarització lineal, que està rebent un bon senyal només en alguns ángulos. en lloc que puc utilitzar l'antena polaritzada circular en ambdós costats o l'ús d'antena polaritzada curcular en qualsevol lloc. pls em suggereixen en aquest sentit. Gràcies CEG

Hey, com una resposta general, per a la propagació urbana de la circular és millor, com mai, perquè WiFi està treballant en un espectre sense llicència hi ha molts interferir els senyals de que molts d'ells en la polarització horitzontal i perquè pugui arribar a una situació que vostè té un senyal forta però PER alt.

antena polaritzada circular és suficient en la recepció sol costat amb l'orientació adequada ... no hi ha necessitat de dues antenes de polarització circular .. kishorrrr ...

Com Kishore suggerir, jo crec que una antena de polarització circular hauria de funcionar bé només a l'extrem receptor.

Tingueu en compte que les antenes lineals circular solts RELATIUS -3 dB a un parell d'antenes circulars. També és possible que vulgueu veure en els problemes ellipicity que pot causar la pèrdua addicional si la seva polarització no és perfectament circular. Aneu amb compte també de manera que vostè no acaba amb Red Hot Chili Peppers a LHCP i un -30 dB umexpected més o menys pèrdua.

hola, CP és adequat per a la distància d'alta i la comunicació a l'aire lliure, mentre que LP és adequat per a la comunicació interior i d'alta freqüència, ha de tenir en compte que tots dos TX i RX han de tenir la polarització mateixa en cas contrari pot patir una pèrdua notable divertir

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back