Podria mòduls Verilog fa servir juntament amb mòduls VHDL?

W

walkon

Guest
Puc utilitzar un mòdul de Verilog per impulsar un model VHDL? Perquè vull presentar els nombres reals, però sembla Verilog encara no podia donar suport a la matriu real. Així que puc utilitzar un VHDL per fer el càlcul amb nombres reals impulsats per un mòdul Verilog? Gràcies.

Diversos paquets donar suport entrades mixtes idiomes, com el Altera Quartus, ISE de Xilinx i Synplify Pro ... ispLEVER no ... Ja s'ha examinat diverses vegades aquí ... has buscat abans de publicar la seva pregunta? Suposo que no (o, I digues .. per què publicar la pregunta en "el disseny de circuits analògics"????

dues preguntes: 1 - Quin és ispLEVER? 2 - pot aquesta manera mixt ha sintetitzat? tnx

dues preguntes: 1 - Quin és ispLEVER
Eina de programari de gelosia per als seus dispositius?. Podria haver estat contestades a través d'una ràpida recerca a google!
2 - pot aquesta manera mixt ha sintetitzat
Què creus que vol dir quan dic a part dels instruments esmentats suportar llenguatges mixtos? Estan "sintetitzar" les eines!

Hola, gràcies per contestar o molt. en segon lloc, em vaig adonar que ha escrit en el tauler equivocat. Tracte de trobar el meu post sobre el disseny de circuits analògics ara. jeje jo pensava que em va enviar allà, però sembla que no. Ho sento per les molèsties que vaig portar.

I, mirant de nou a la discussió anterior, tinc la idea que podria funcionar. I la raó per la qual he de fer servir VHDL és perquè vull que processar alguns nombres reals. I podria els ports en Verilog es defineix com el format de matrius reals?

Vostè pot utilitzar el port per a la sortida de mòdul No.s reals en Verilog per això cal utilitzar $ bitstoreal i $ realtobits funcions del sistema! Consulti amb Cadence orientació Verilog usuaris

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back