PLC Diagrama d'escala per al projecte de

K

khab0501

Guest
Hola amics,
em vaig trobar amb aquesta pàgina web a través d'Google.I actualment estic treballant en el meu projecte de disseny que té a veure amb els transductors, actuadors i vàlvules de flux.Em preguntava si algú em podria ajudar a escriure el programa d'escala.Jo sóc un novell al PLC i no saben molt de lògica d'escala.Actualment estic fent servir directament software.All suau les altres coses per al projecte es porta a terme, llevat aquesta part.He tractat de llegir a través de múltiples fòrums i webs, però no va ser capaç de trobar qualsevol help.I baixar pot enviar els detalls del meu projecte, si algú està disposat a ajudar de cor me.I s'aprecien plenament.
Records
Khab0501

Aquest és el seu tema, pot afegir tot el text que vulgui, no es por dels detalls del seu projecte, tots estem aquí per aprendre els uns dels altres.

He fet projectes des de zero utilitzant PLC's d'Omron, Siemens, Allen-Bradley, Telemecanique, GE Fanuc, Mitsubishi i Yokogawa.

PS: només per a propòsits d'entreteniment, marqui aquest video, aquest és un robot autònom els PLC només cremat, i he hagut d'instal lar un nou programa a partir de zero, incloent-hi el HMI NT11.(abril 2007).
http://www.youtube.com/watch?v=931M760hU0g

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back