PIFA's

R

rvargo

Guest
Hola,

Amb una PIFA, pot utilitzar una estructura plana F invertida (l'estructura de 3 dimensions), o pot implementar mitjançant els rastres de PCB.Hi ha pros i els contres de les dues estructures?O és que tots dos tenen un rendiment semblant?

A mi em sembla que el PCB de seguiment seria la solució ideal.És només un PCB de seguiment, de manera que, essencialment, no costa res.La versió plana sembla més complex.Té l'exercici de la millor oferta de la versió plana (patrons de radiació millor, més eficiència, etc)?

Gràcies.

En realitat, els noms són diferents.Un d'ells és PIFA (Planar Inverted F Antenna), i l'altre és IFA.
Comparar amb l'IFA, PIFA té menys radiació a través de l'adreça del pla del sòl (que és un avantatge en els telèfons mòbils, la reducció de la RAE), i també té un guany lleugerament superior en polarització horitzontal i vertical (un altre avantatge per als telèfons mòbils).

Gràcies per la resposta.Per a mi, m'agrada la simplicitat d'un PCB rastre.També m'agradaria tenir com a omni-direccional d'un patró del possible.Hi ha alguna negatius grans amb l'ús d'un IFA?

A més, ¿fins a quin punt un IFA han de ser d'altres components en una PCB?(les meves preocupacions hi ha els components que distorsionen el rendiment de l'antena, i també l'antena de la inducció de soroll en els components)

Per IFA si la longitud de terra a continuació l'element actiu és aproximadament λ / 4, l'omni-direccionalitat de l'antena està bé per a la majoria de les aplicacions.

Si el terreny pla és més llarg que λ / 4, el patró de múltiples convertit lobulats, i si el sòl és molt menor que λ / 4 de l'afinació és crítica.

Per no afectar els resultats IFA els components estaran situats a una distància des de l'element actiu, més gran que la distància entre l'element actiu i terra.

Cita:

Si el terreny pla és més llarg que λ / 4 el model multi-lobulat es

Per fer més petit pla de terra sempre és més fàcil que fer un gran.
Fer alguns retalls, però simular o mesura en el mateix temps el patró de l'antena.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back