PIC 16F72 UPS a la llar PIC codi font necessari

J

jamil_tech

Guest
Estimat amic, he PIC 16F72 a la llar UPS PCB. Però el que necessito ara PIC 16F72 codi font complet del microcontrolador per al circuit i la pantalla LCD per a aquest circuit imatge adjunta. Si algú té la tecnologia completa i el codi font, si us plau poseu-vos en contacte amb mi. Vaig a pagar per això. Gràcies Jamil

Benvolgut Jamil sb, aquí estem comprant completa PCB amb IC PIC16F72 programat. Aquest tipus de PCBA està compost de canvi apareix com 1-complet sobre el sistema de relés, etc, per mantenir el tall d'energia i el poder restore.which és essencial per a la UPS. 2-oscil lador de sortida a la mitjana en cotxe FET pont. 3-tallar la càrrega quan la bateria arriba al seu màxim volts (14,4 volts). 4-en la manera d'advertència UPS bat baixa i apagar. 5-protecció de sobrecàrrega, durant UPS mode.to FET protegir. 6-estat de la bateria del monitor amb 5 LEDs, durant la manera de càrrega d'aquests indicadors LED parpellegen 5 mateixa com es pot veure en el mòbil Nokia phon screen.when de carregar el telèfon mòbil Nokia. Si només necessita PCBA PIC16F72 o completa. li puc enviar. Muhammad Asif he PIC 16F72 a la llar UPS PCB. Però el que necessito ara PIC 16F72 codi font complet del microcontrolador per al circuit i la pantalla LCD per a aquest circuit imatge adjunta. Si algú té la tecnologia completa i el codi font, si us plau poseu-vos en contacte amb mi. Vaig a pagar per això. Gràcies Jamil [/quote] [/img] [/code] [/quote]

Tinc completa PCB i Disseny de 16f72 UPS amb el codi hexadecimal. El meu nom és Aleem o pot posar-se en contacte amb mi al 9738103133.

Tinc completa PCB i Disseny de 16f72 UPS amb el codi hexadecimal. El meu nom és Aleem o pot posar-se en contacte amb mi al 9738103133.
=================================== ===================== Benvolgut Aleem, com a sala mu Alay cum, necessito PIC 16F72 UPS Home Based PIC codi font + PCB amb pantalla LCD esquemàtic, que a partir de Bangla Desh , com puc capaç de colecta?

Jo tracte de comunicar-se amb vostè en diverses ocasions. Però no va poder. Would o plz em tel com puc porta d'aquest projecte, gràcies Firoz
i tenen un disseny complet, si us plau poseu-vos en contacte amb harimelath@gmail.com el disseny i la tecnologia són font de gràcies HEX o Hari

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back