permitivitat impacte en la axial Riato

R

rf1008

Guest
Jo simulada antena de pegat UHF amb polarització circular a HFSS, i va trobar l'impacte permitivitat en AR és molt gran. per exemple, quan er = 4.0, AR és de 1,5, quan es va canviar a 4,2 er, AR és de 10. És massa variació tot i que chould ajustar el model per millorar l'AG. És el meu dret conclusió? gràcies! Per cert: FR4 sub i entrada individual amb retroalimentació.

Probablement vostè està utilitzant un disseny sense un divisor de potència amb un retard de 90 titulats en un dels camins. Els pegats circulars d'alimentació individuals fan ús de desafinació lleu entre les ressonàncies ortogonals. Una ressonància és de 45 graus d'antelació i l'altre és de 45 graus per darrere donant lloc a canvi d'eficàcia general de la fase de 90 graus (la conducta inductiva o capacitiva). No obstant això els canvis en les freqüències de ressonància a causa dels canvis en er es traduirà en canvi de fase diferent en els dos ressonàncies, per tant, en relació axial pobres.

Sí, utilitzar només un port d'alimentació sense un divisor de potència amb un retard de 90 titulats en un dels camins. Jo mai he dissenyat l'antena abans i va tractar de simular que fa poc temps, i ens va semblar que és difícil complir amb l'AG per el pegat d'alimentació única de FR4.

S'adjunten tres corbes AR amb Re = 4.0,4.2 i 4,4, en el qual el AR va variar molt. És difícil controlar la permitivitat del substrat per estar en variació molt petita. Hi ha algun mètode o una cosa dolenta aquí? moltes gràcies!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back