Per què tenir contacte Números de telèfons mòbils, Què representen?

T

the_risk_master

Guest
Hola Y'all,

Per què els números de telèfons mòbils estan en contacte?el que representen aquests números?
Alguna idea?

Si us plau, respongui, ja que això ajudaria a meu últim projecte.

Cada mòbil és en realitat un únic transciever i per diferenciar entre les diverses transcievers
s'assignen números de mòbil.
Igual que la seva assignació d'adreça IP per a cada lloc.o dir noms dels éssers humans.
Tanmateix hi ha més.

Cada número representa: 1.Service proveïdor 2.Identificació de l'usuari 3.País / localitat

Primers dígits sol identificar el país / lloc proper 3 dígits identifiquen un proveïdor de serveis i, a continuació, 5 últims dígits són exclusius de qualsevol usuari.

Aquest tipus de numeració d'ajuda per efectuar la comunicació i el telèfon cel lular es busquen o es troben amb l'ajuda d'aquest número.Per a més informació, consulteu qualsevol llibre sobre la comunicació mòbil cel lular ann bona referència és un llibre de Lee.

És possible fer un control remot del meu mòbil?
Si és possible, quins paràmetres
s'han de considerar per fer un receptor per un dispositiu controlat mitjançant un mòbil (per exemple un motor)

així com el que jo sé que no és fàcilment possible.

Ur Què no és possible pensar que és difícil per a la captura de les senyals de / des d'un telèfon cel lular.

i podria ser il legal també.

però crec que pot fer o el seu projecte utilitzant el codi DTMF transmissió disponible a telèfons mòbils.

Aquesta és només un suggeriment .... o gota explorar més.

bona sort

És possible fer un control remot del meu mòbil?
Si és possible, quins paràmetres
s'han de considerar per fer un receptor per un dispositiu controlat mitjançant un mòbil (per exemple un motor)

aquest projecte ja que crec:
1 - He sentit limiten alguns estudiants que estaven en la meva univ., Van utilitzar el servei SMS per realitzar aquesta tasca, però ara en la meva univ.que es van graduar hi ha projecte que es va anomenar "Casa Inteligente" totes les màquines de treball dels missatges de mòbil.

2 - El segon mètode si vol controlar el seu motor per un ordinador que ha de visitar el seu cellural servei providor (una sucursal de l'empresa prestar el servei) que introdueixen a vegades un bon exemple per a solucions d'Internet que dóna o targeta la capacitat de transferir dades a través de la xarxa mòbil.

Per últim, no dubteu en preguntar al seu servei providor si hi ha tecnologies que poden recolzar el seu projecte, crec que li veneren com creatiu anglès..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back