Per què hi ha dos pins GND en 8086?

E

Electronics Art

Guest
Hola a tots els membres es pot explica aquest problema per a mi:: Gràcies

Tinc el mateix problema! ¿Algú pot introduir una mica de paper per a l'explicació d'aquest assumpte? Per què tenim 2 pins GND en 8086? si us plau present que fa a qualsevol paper, full de dades i etc

Per què dou vostè pensa que això és un problema? Comproveu el pinout dels microprocessadors moderns com el Pentium o Athlon, hi ha desenes de pins GND i el mateix s'aplica a Vcc. Fins i tot alguns microcontroladors PIC té més d'un pin de GND (Vss) i Vdd. Una explicació és la distribució del corrent (aigüera o drenatge) entre diversos pins (recordem que un processador Pentium dissipa més de 20W = altes corrents). Una altra hipòtesi: en el disseny de la matriu no podien unir-se als plans de terra interna. De tota manera ha de connectar tots els pins GND en el circuit.

Si s'estudia el disseny d'IC ​​.... es troba, més el pin GND millor la tasca de xips d'alta velocitat ... GND com en general a prop de pin pin PLL o diferencial o pin pin d'alimentació ...

gràcies per les seves respostes. Jo no crec que és un problema! però vaig a presentar la conferència una setmana més tard, llavors vull un full de paper o de dades sobre això. gràcies

el paper d'aquest? Vaig a donar 15 punts de regal .... si us plau m'ajudi

D'acord amb l'arquitectura i la fabricació de circuits integrats que necessita dos motius. Un GND és per algun costat i l'altre GND és per a l'altre costat. tant en el terreny que va fer comú.

guyz, la necessitat de dos gndz és un Terra d'alimentació i un altre per al GND del circuit. l'altre punt que un dels llocs de dalt hav ja s'ha esmentat és el disseny IC es considera més eficaç, amb no més. de les connexions a GND.

Hi ha dos pins de terra perquè el llaç de corrent a GND es divideix en dues parts per evitar el sobreescalfament del processador ..

[Quote = Electronics Art] Hola a tots els membres es pot explica aquest problema per a mi:: Gràcies [/quote] perquè volen que 8086 pot fluir la gran potència

Hola a tots els membres es pot explica aquest problema per a mi:: Gràcies
perquè volen que 8086 pot fluir la gran potència
no és necessari quantitat de fitxes de fabricació o disseny ara té diversos pins GND. De vegades això es deu al problema de disseny. De vegades això és per a la senyal de protecció. A més, aquests pins GND es poden classificar en digital GND, GND analògica, GND poder, GND àudio, vídeo GND, GND PLL, .. Com noms proposats, que són els pins GND per als diferents mòduls (un xip es compon de diversos mòduls o IP). En la majoria dels casos, es poden connectar entre si externament al PCB.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back