Per què AC a DC estan basades en transformadors, la majoria?

AC DC a la conversió es pot fer utilitzant resitors (degudament potencialment> rectificador-> regulador).
, Però consumeixen més energia i per tant, generen més calor.
També sine són fatals no hi ha aïllament entre la xarxa i el subministrament d'energia derivada.Alta després de 41 segons:AC DC a la conversió es pot fer utilitzant resitors (degudament potencialment> rectificador-> regulador).
, Però consumeixen més energia i per tant, generen més calor.
També sine són fatals no hi ha aïllament entre la xarxa i el subministrament d'energia derivada.

així, de fet, un dels meus projectes que jo volia operar des 240VAC, jo volia ser lleuger i barat ia més el circuit necessaris, com unes poques desenes de mA, així que vaig decidir seguir amb un divisor de tensió i, a continuació de pont complet rectificador, i després el regulador de voltatge.

funcionar exactament com s'espera que en la teoria, però la quantitat de calor que es genera per sobre del que s'esperava, després d'una hora de funcionament del circuit, algunes parts del circuit de plàstic fos.
Així mateix, el circuit era extremadament ONU-assegurances d'operar, no hi ha protecció del que mai.

no aplicar cap convertidor> AC DC sense un pas transformador (a menys que el seu SMPS), a menys que el circuit consumeix menys de 1mA i vostè sap exactament el que estan fent, i encara que s'estan posant en perill la seva vida, així que no fer-ho de totes maneres.

andru123 va escriure:

Hi ha no-transformador AC-> Adaptadors DC, però jo no veig molt al seu voltant ...Per què tots els mòbils / etc.
utilitza el carregador amb un transformador a l'interior?
només un parell de resistències díodes no seria suficient?

Es pot utilitzar un convertidor Buck amb l'eficiència de més del 90%, però serà costosa, de manera que el transformador.
En lloc d'aquests condensadors i díodes es poden utilitzar, però no és tan segura.

Si no utilitza un ransformer les sortides del circuit no serà aïllat de la xarxa (riscos de xoc elèctric), la tensió de sortida és relatiu bitween els pins de sortida, jo no la mitjana de les agulles és realment baixa.actua com a motiu relatiu virtual per a l'passador d'altres.Em refereixo a cap dels pins tenen un zero lectura de voltatge.de fet seu un FELLAZ criteri de seguretat.TEE l'EDE

Crec que és utilitzat per a la seguretat, i per al pas per la tensió, és millor que utilitzen condensadors i resistents perquè la pèrdua d'aquests

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back