Per què 741 no amlifies el període de baixes freqüències

Estic d'acord. La meva conjectura és que el problema ha estat mal plantejat, i que el circuit actual té un condensador o un transformador o qualsevol altre dispositiu d'acoblament de CA. Aquest cas hauria de pas alt de resposta, permetent freqüències més altes per passar, mentre que la prevenció de baixes. O això, o el "Doctor" és humà i posar un error en la pregunta.

Moltes gràcies per la seva atenció, 741 té un condensador intern si mateix i en el condensador fa que els resultats relacionats amb la freqüència. De tota manera i (humil) revisa la meva pregunta principal en l'actualitat. Salutacions dehqan

Hola, el meu mestre va dir una altra vegada: No hi ha augment de 10 * en la freqüència de 20 Hz exemple, però no hi ha cap guany a 10 * F = 3 HZ. Per què? Salutacions

Per què està "canviant" les freqüències en cada missatge? De tota manera, el guany A =- 10 és constant des de la freqüència 0 (DC) fins a 150 kHz (segons l'ample de banda típic 741), pel que és -10 de 3 Hz i 20 Hz també.

[Quote = a.dehqan] Hola, El meu mestre va dir una altra vegada: No hi ha augment de 10 * en la freqüència de 20 Hz exemple, però no hi ha cap guany a 10 * F = 3 HZ. Per què? Salutacions [/quote] Per què? Com podem saber per què el seu amo (mestre de què?) Li va dir a vostè coses tan sorprenents? Potser era una broma. Vostè no ha de fer. Millor li pregunto.

Hola,. Gràcies Com que moltes d'aquestes freqüències són un exemple, però el coneixem període sa en les baixes freqüències. Heu de veure el comportament de 741 en realitat, no en teoria. assegureu-vos pregunta és ben acaba de veure el seu comportament en la realitat ha PHD i és responsable del grup d'electrònica del departament Salutacions dehqan

Ximple pregunta: Hi ha potser un condensador d'entrada, a més del circuit que es mostra? (Vegeu també la resposta de la permuta, ahir).

però ho sabem període sa en les freqüències baixes
Saps què?
No hauria vostè veure el comportament de 741 en la realitat en la teoria.
jo ho veig des de fa dècades, però em pregunto, si mai ho va fer?

Com que 741 té un efecte condensador en la seva estructura. Així que la freqüència ha de ser major que la freqüència dels condensadors

A causa que 741 té un efecte condensador en la seva estructura. Així que la freqüència ha de ser major que la freqüència dels condensadors.
Ho sento, no sé el que vols dir. L'únic rellevant "efecte condensador" és la interna (moliner) compensació de freqüència que causa una primera ordre de pas baix característic del guany de llaç obert i una limitació d'ample de banda corresponent de circuit tancat. També hi ha pols addicionals de guany de llaç obert que es eficaç en la regió MHz El comportament d'aquest és bàsicament comú a tots els programes operatius compensats pel guany unitària. No estic al corrent d'una freqüència característica específica del LM741. Veure un esquema intern 741 de la il · lustració.

no hi ha condensador en 741 diagrama intern ... pot ser que necessiti demanar que el seu mestre (de nou) sobre aquest ...

[Quote = heri.aza] no hi ha condensador en 741 diagrama intern ... pot ser que necessiti demanar que el seu mestre (de nou) sobre aquesta cita ...[/] Crec que trobareu allà és un condensador - C1. FVM ja ha explicat el seu efecte. Keith.

[Quote = aomidee] A causa que 741 té un efecte condensador en la seva estructura. Així que la freqüència ha de ser major que la freqüència de condensadors [/quote] És la seva declaració sobre la base de (a) el coneixement o (b) l'avaluació d'hipòtesis /? (... Té un efecte condensador en la seva estructura ...??? Què és una "freqüència dels condensadors"?) La meva recomanació per a les respostes en aquest fòrum: Per evitar malentesos o confusions, la resposta s'ha de donar només si un és ( relativament) segur sobre el contingut de la resposta. En cas contrari, és millor no contestar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back