pel que fa a la inclosa d'arxius de biblioteca al ISE

S

SALMA SULTANA

Guest
HII que estic tractant de TI executar un codi VHDL que és de disseny de filtres FIR. En els arxius de la biblioteca en el codi no és matemàtiques i les biblioteques de la matriu inclosos. utilitzar work.types.all, les matemàtiques de la biblioteca; maths.maths_class.all ús; matriu de la biblioteca; matrix.matrix_class.all ús; si estic executant el codi que estic rebent errors com HDLCompiler: 854 - "C: \ Users \ 312007883 \ Desktop \ Carpeta nova \ salma_fir \ salma_fir.vhd "Línia 38: Unitat d'ignorar a causa d'errors anteriors. HDLCompiler: 69 - "C: \ Users \ 312007883 \ Desktop \ Carpeta nova \ salma_fir \ salma_fir.vhd" Línia 69: no es declara. HDLCompiler: 69 - "C: \ Users \ 312007883 \ Desktop \ Carpeta nova \ salma_fir \ salma_fir.vhd" Línia 68: no es declara. HDLCompiler: 69 - "C: \ Users \ 312007883 \ Desktop \ Carpeta nova \ salma_fir \ salma_fir.vhd" Línia 67: no es declara. com sàvia jo tinc 18 errors.I no estic entenent com incloure aquests arxius de la biblioteca nous ISE.please m'ajudi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back