Patch antena, com puc utilitzar 2 ports?

M

mitch81

Guest
hola, estic treballant en una antena de pegat convencional. utilitzant CCT estudi microones, vull trobar el S12 i S22 paràmetres, però no sé com posar el segon port, com es mostra en la figura. On puc posar la port2??? help me!

[Quote = tyassin] Hola Per què necessita un segon port? Salutacions [/quote] Necessito un segon port perquè vull representar paràmetres S12 S22 o. amb un port, només puc representi S11

Per què necessita aquesta per una antena d'alimentació només pegat? No estic realment segur del que vols fer???? o mesura.

S21 no té molt sentit en el context d'una antena. Guany, l'eficiència, patrons, relació axial, etc, són mesures de caracterització del que surt de l'antena i S21 mirall.

Potser .. comet un error en la definició sobre els paràmetres d'antena ...

eee, crec que és un error, en CST MWS pot simular només S11. Patch no el port 2, pot ser el port és la segona antena :) Em pot dir, on s'obté la informació sobre el S21 i S22 de pegat?

a partir, jo treball en l'antena segueix (veure diagrama) i em sembla que representa el coeficient S22! això vol dir que hi ha dos ports? o S22 és el mateix que S11 [size = 2] [color = # 999999] Alta després de 2 minuts: [/color] [/size]
per sortir, jo treball en l'antena segueix (veure diagrama) i em sembla que representa el coeficient S22! això vol dir que hi ha dos ports? o S22 és el mateix que S11

Hola S11 i S22 o SXX representen la mateixa cosa, la relació de la tensió reflectida / energia al voltatge d'entrada / potència en un port determinat. En general, quan només té un port que utilitzen S11. Usant S22 indica generalment una amb almenys dos ports. Però vostè pot donar un port el que vulguis. L'antena en la seva figura sembla un dispositiu 1-port, però que han donat el coeficient de reflexió S22, que no és de la forma habitual. L'hi va nomenar S11 en cas contrari podria estar tractant de trobar la 1-port. Però a la seva pregunta original, S22 (S11) és el coeficient de reflexió al port. Un programa de simulació com CST o qualsevol altre simulador EM-no calculen el guany de l'antena com S21. Podeu utilitzar S21 o S12 si vostè té almenys dos ports en l'estructura de l'antena. Però això només mostrar la transmissió entre els ports i no estan vinculats al guany de l'antena. Heu d'instal el simulador correctament amb límits. El guany es calcula a continuació el programa li pot donar el guany d'antena o altres propietats directament. Espero que això ajudi.

hola moltes gràcies per tot i tyassin, crec que està molt clar. gràcies de nou

La cosa és que S11 o més en general Sij només es defineixen quan s'està pensant en una manera al port. Aquesta manera dominant és clar per microstrip: el quasi-TEM. Per a una antena coses es compliquen molt, perquè el poder s'irradia en totes direccions en forma d'ones planes (de la regió de camp proper). El seu poder s'expressa en W/m2. Es podria capturar aquest poder sobre una certa àrea amb una antena de reflector, i capturar l'energia agregada amb un pinso. Això podria donar lloc a algun tipus de S21, però llavors el pressupost d'enllaç entra en joc amb totes les incerteses És sobre l'enllaç. Per tant, és millor mesurar o simular els patrons d'antena com es va discutir abans. Dependència polarització és un problema aquí. Ciao.

Hola si la seva estructura és symmectric es pot dir que és igual al S11 S22. En el seu problema, antena de pegat és una estructura oberta, de manera que S22 no s'utilitza.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back