Opto aïllador de preguntes

M

mark30504

Guest
Hola

Tinc una aplicació que es necessiten 24V DC Plus a terme

Vull utilitzar un aïllant opto però tots semblen ser NPN.

Qualsevol Reflexions?

gràcies

Mark

Ate el col.lector del transistor de sortida a la
24 v ferroviari.Es troba aïllat, després de tot.
<als>

Hola, vostè simplement podeu afegir transistor PNP externa que serà expulsat de que d'aquí a NPN OPTOISOLATOR.D'aquesta manera s'evitarà col locar una càrrega en circiut emissor.

Hola

Gràcies pels replys

M'agradaria fer-ho sense afegir componets si és possible.Tan,

Estàs dient que el opto actua més com un interruptor.és a dir,

En connectar el col lector a 24 V Plus i utilitzant l'emissor per conduir el meu circuit?

Així que l'emissor passa a baixa quan el transistor a la optoelectrònica està apagat, he d'afegir una resistència a 0 V de CC a la pin emissor?

Sempre he vist el opto elaborat com a treball NPN.És a dir,

L'emissor vinculades a 0 V i una resistència en el col lector a la versió Plus DC i el senyal fetes a la juntura de col.lector de la resistència i el pin del col.lector.

Està vostè dient que funcionarà en ambdós sentits?Col.lector a la versió Plus i la resistència a la OV l'Emissor?Senyal adoptades en el pin de l'emissor?

Gràcies

Mark

Hola,
Sí, segur que funciona, però mireu els especificacions VCEQ de la sortida del transistor.A més, sempre una resistència d'alta de la seva base a terra.La resistència de col lector ha de ser prou gran com per limitar el corrent per garantir que el transistor entra en saturació per a una determinada entrada de corrent del díode.

Records,
Laktronics

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back