on connectar la pantalla

O

osmanpasali

Guest
hola, hem dissenyat una targeta electrònica que es subministra amb un adaptador de corrent continu (és a dir, sense connexió a terra de seguretat). la targeta està en una caixa i la caixa blindada és. Em pregunto on he connectar la pantalla? perquè no hi ha connexió a terra.

Estic una mica confós per la seva pregunta. Ha d'haver una connexió a terra / terra en el subministrament de CC com l'actual necessita una via de retorn. pot ser que no estic molt obtenir el que vols dir.

hi ha una via de retorn (GND), és clar, però el que vull dir per dir la terra és la tercera part de la xarxa elèctrica: Fase-Neutre LA TERRA . Adaptadors de corrent DC no té la connexió a terra. Fins on jo sé malla es connecta a terra.

Hola, fa dues connexions de cable de CA és sempre un problema des del punt de vista de seguretat. Ja que no estan portant directa d'alt voltatge de CA en el seu equip, aquest disseny proporcionarà seguretat en funció de LES CARACTERÍSTIQUES aïllament del transformador adaptador. Aquests s'utilitzen sobretot per als equips en caixes de plàstic. Des del punt de vista del circuit, la caixa metàl.lica encara escut del circuit d'interferències externes i de la connexió a un punt del circuit com el retorn DC font d'alimentació que es proporciona un potencial de referència, de manera que la prevenció de capacitar injectar soroll en el sistema, si es manté flotant. Salutacions, [url = http://bharathyeju.blogspot.com] Laktronics [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back