OFDM: plz amics de pagar una atenció urgent

C

CMA

Guest
amics plz de pagar una atenció urgent.
vull saber On s'afegeixen al pilot i el que hauria d'estar a pilot.
vídeo conferències gratuïtes són preferibles.
plz enviar altres enllaços d'interès també.i útil també en la conversió anàloga a digital i digital a analògic conversioin.
plz ràpidament.donar gràcies
la meva adreça de correu electrònica està
qazi51 (at) hotmail.com

Hola, CMA

pilot de dades com a pilot (k) = [1 1 -1 1 -1 1 -1 -1 ..... 1] de la seqüència k = o [1 1 j j 1-j -1 j.. .... 1 j] en dades complexos.
Si s'utilitza pilot en cas de "símbol de Formació (conegut el símbol de dades per avançat, tant Tx, Rx)" la posició que dediquen en aquest cas és el primer símbol en 1 marc o en el cas de "PSAM" la situació és de dispersió (per descomptat coneix massa dades ) aof subcarrier in every symbol (the way to choose position have many way, Ex. rely on channel's coherence BW) then interpolation involve.

alguna posició
de subportadora a cada símbol (la manera de triar la posició de tenir forma en què molts, Ex confien en la coherència del canal BW) impliquen una interpolació.

thanx Maomun
els u em transmeti alguns enllaços o documents, conferències, etc necessito amb urgència els.
però què passa amb els meus altres preguntes.plz im esperant amb urgència
plz enviar altres enllaços d'interès també.i útil també en la conversió anàloga a digital i digital a analògic conversioin.

Hola, CMA

Aquest és un bon exemple sobre l'estimació de canal OFDM

"Www.freescale.com/files/dsp/doc/app_note/AN3059.pdf"

i en www.mathwork.com tenen molts sobre exemple matlab est canal a OFDM

Intenta llegir el capítol.3 (A2D D2A: tan fàcil entendre) d'aquest llibre

Processament Digital de Senyals: Una Guia Pràctica per a Enginyers i Científics per Smith

Per cert, la recerca en edaboard aconseguir molts bonics i-llibre sobre OFDM, DSP presentada

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back