H
Hammer111
Guest
Hola sóc nou en VHDL de codificació i necessito una mica d'ajuda. Estic tractant de fer un semàfor per a cotxes i un altre per a vianants. Vaig fer aquest codi que funciona molt bé amb el simulador, però quan vaig tractar de posar-lo en el xip que té aquest error: ERROR: XST: 825 - "C: / sustav/test/test1.vhd" la línia 49: Declaració d'espera en un procediment No s'accepten. Jo solia FPGA de la meva universitat (50 MHz kvartz) així que vaig haver de comptar amb 50 milions sota les transicions d'alta per obtenir un segon. aquí està el codi: test1 entitat és port (Rellotge: en std_logic; clau: en std_logic; groc: a std_logic: = '0 '; verd: a std_logic: = '1'; vermell: a std_logic: = '0 '; pred : a std_logic: = '1 '; pgreen: a std_logic: = '0'); final prueba1, comportament de prueba1 arquitectura és senyal de s: rang sencer de 0 a 50: = 0; senyal ns: rang sencer de 0 a 50: = 0; iniciar el procés de començar a esperar fins que la clau = '1 '; per j d'1 a 38 de bucle per i en el bucle d'espera des 1-50.000.000 fins al rellotge = '1'; ns