"Nombre de voltes / diàmetre del fil utilitzat des Conegut resistència

V

vinodquilon

Guest
Per a un telèfon de línia d'àudio d'aïllament de transformadors de 01:01 600Ohm/600Ohm tipus, com puc calcular el "nombre de voltes / diàmetre del cable que s'utilitza" de resistència coneguda de 600ohm? Pls em donen un últim baula value.The precisa http://info.ee.surrey.ac.uk/Workshop/advice/coils/index.html no em guia a un valor final. Algú em va suggerir utilitzar OEP1200 01:01 600 Ohm. No obstant això, no està disponible a Kerala, Índia. Ordenar una sola línia la quantitat no és possible. Així que finalment em vaig decidir a fer un costum transformer.Pls m'ajudarà a fer-ho. Pls trobar el fitxer adjunt per veure la seva correcte ús.

Com puc calcular el "nombre de voltes / diàmetre del cable que s'utilitza" de resistència coneguda de 600ohm
600 ohm no és una resistència, és la font nominal / Impedància de càrrega. Podeu consultar el full de dades sobre els paràmetres de OEP1200 significativa d'un transformador d'aïllament del senyal.
L'enllaç ... no em guia a un valor final
L'enllaç no es tracta de disseny del transformador en absolut.
Així que finalment va decidir fer un transformador de mesura.
També ha de tenir una idea de com manejar la situació. Suposo que, al seu disseny poden treballar amb gairebé qualsevol petit transformador que té una relació d'aproximadament 1:1 bobines i una gamma de freqüències utilitzable de 300 a 2000 Hz quan s'opera en circuit obert (sense càrrega).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back