No es pot adjuntar un tipus de fitxer PNG.

En tots els altres llocs de xat electrònic que vagi cada dia només que aquest té els problemes.

Només vaig trobar a IE 8 i 9, ho sento pel retard, però estic fent servir màquines Linux. Sí que hi ha un problema amb resposta ràpida + Administrar dades adjunts. Els problemes assenyalats. Si us plau, utilitzeu l'opció Afegir una imatge, com aquest (IE 8 + afegir una imatge)
8_1308580576.png

Prova de l'IE 8 + Go Advanced + Administració d'arxius adjunts, però dalt Adjunt millorada: Pujada millorada en l'annex

Acceptar sembla que tinc únic problema amb resposta ràpida + Administrar dades adjunts en IE8

Bé sembla que tinc únic problema amb resposta ràpida + Administrar dades adjunts en IE8
Si us plau, quan estarà lliure, tracti de tenir una mirada en el lloc # 19. Kerim

Prova de IE9 Windows 7 Resposta ràpida + afegir una imatge
47_1308582030.png

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">-------- - Missatge afegit a les 17:03 ---------- Previous post va ser a les 17:02 ----------</span></span>
Prova de IE9 Windows 7 + Resposta ràpida Administració d'arxius adjunts no funciona ...

Això és exactament el que fer després que comencés el problema, em refereixo a fer servir Advanced + Administració d'arxius adjunts per pujar imatges massa. Gràcies per la seva atenció.

Estic tenint un problema amb Firefox. Les pàgines no es mostren bé. Està bé amb Opera. Tinc aquest problema només avui com ho va ser tot molt bé ahir. A més de vegades, quan faig clic a un enllaç (en edaboard), la pàgina no es carrega i m'obliga a carregar. Això només passa amb Firefox i només en Edaboard. Per tant, potser vostè podria mirar en això.

Què pàgines exactament? Si us plau enviar una captura de pantalla amb la direcció visible.

Jo no tinc aquest problema ara. No obstant això, ara tinc aquest problema, cada vegada que cito, aquesta imatge s'afegeix:
6_1308889485.png

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back