No es pot adjuntar un tipus de fitxer PNG.

A

Audioguru

Guest
Tots els meus còpies i dibuixos tenen un tipus d'arxiu PNG. Vaig tractar de connectar senzill esbós petit que era un tipus de fitxer PNG i es un error que deia que el tipus d'arxiu ha de ser jpg, gif o png. Així que vaig canviar el meu arxiu a una minúscula png i va aconseguir el el mateix error . He canviat el meu arxiu a un GIF i va funcionar, però el GIF en mal estat el dibuix una mica. Jo no vaig provar el que és una miniatura. El PNG i GIF 45.9KB és 19.7KB.

és millor que posis com a format jpeg .. Però el problema del format PNG i GIF es fixa pel Sr Gulson.

és millor que posis com a format jpeg .. Però el problema del format PNG i GIF es fixa pel Sr Gulson.
No i no. Un tipus d'arxiu jpeg o jpg s'usa per a les fotografies. Quan s'utilitza un dibuix o esquema de les línies i s'uneix als punts estan coberts pel que fa molt borrosa. Quan tracte d'afegir una imatge com un tipus de fitxer PNG es em surt el mateix missatge d'error com abans. A més, quan faig clic a "Administrar arxius adjunts" del navegador, Explorer 8 de Windows mostra un missatge d '"error a la pàgina". Així que utilitzeu l'opció Afegir una imatge o anar avançat al seu lloc. És una molèstia de copiar i enganxar adreces URL de fer un arxiu adjunt aquí.

Hmm, he intentat tant com "afegir una imatge" (la qual cosa implica tallar i enganxar l'enllaç) i "Administració d'arxius adjunts" i funciona bé en ambdós casos. Potser hi ha alguna cosa estranya en el seu format d'arxiu? Keith.

En el moment que premeu el botó "Gestionar Arxius adjunts" durant una resposta llavors la meva Windows Explorer 8 diu: "Error a la pàgina" i no passa res. He copiat el seu petit arxiu PNG i ara intentaré afegir com una imatge. No En el moment que premeu el botó "Carrega" Tinc l'error "png no es permet l'extensió" de nou. S'adjunta a molts dels meus tipus d'arxius jpeg en els fòrums cada dia i estan bé, llevat que no funcionen aquí.

És específic del navegador. Jo ús Firefox - funciona bé. Només vaig tractar de IE (versió 6) i fent clic a "adjunts" dóna "error en la pàgina". Keith.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 20:21 ---------- Previous post va ser a les 20:19 --- -------</span></span>
PS. Opera funciona bé (versió 11/01)

Milers de milions de persones utilitzen un navegador de Windows Explorer, així que crec que el problema ha de ser arreglat.

Fixa, ho sento pels problemes. Utilitza afegir una imatge a afegir arxius png. No sé res sobre els problemes amb l'opció d'administrar arxius adjunts.

Gràcies, Gulson. Espero que només ha de carregar una imatge en lloc de copiar i enganxar la URL fetes per aquí. Vaig a provar-ho. Jo tenia necessitat de copiar i enganxar la URL, que és una molèstia.

Encara té problemes .. Ni l'arxiu d'imatge, ni arxius adjunts es carreguen més ..

Hola, m'acaba d'afegir una imatge PNG. No davant de qualsevol problema. Estic usant Mozilla Firefox. Quin navegador està utilitzant? Vaig tenir problemes amb Hotmail una vegada. Una vegada que esborra les galetes del navegador i la memòria cau, el problema es va solucionar. Potser alguna cosa allà. Espero que això ajudi. Tahmid.

Hola, m'acaba d'afegir una imatge PNG. No davant de qualsevol problema. Estic usant Mozilla Firefox. Quin navegador està utilitzant? Vaig tenir problemes amb Hotmail una vegada. Una vegada que esborra les galetes del navegador i la memòria cau, el problema es va solucionar. Potser alguna cosa allà. Espero que això ajudi. Tahmid.
Jo ús IE9 i vaig poder pujar els meus arxius de fa unes setmanes, però que no accepta més ..

Aquí és un esquema PNG que s'adjunta en un altre lloc web fa uns minuts: Quan faig clic a "Administrar arxius adjunts" em surt "error en la pàgina" i no passa res. Després vaig fer clic a "Go avançada" i va obtenir aquest resultat:

Una vegada més el meu IE9 dóna un error a la pàgina i no fa res quan intento fer una "resposta ràpida" i "Gestió d'arxius adjunts". Ara no puc fer una ordinària "Resposta al tema" perquè sempre obtenir una "resposta ràpida". Així que no puc connectar res més, simplement.

Puc executar IE9. Jo tenia el problema des dels dies. Vaig pensar que el normal és que la funció "Afegir i d'imatge" no és més vàlida (la càrrega encara inactiu), ja que "Gestionar arxius adjunts" poden pujar imatges massa. Afegit: Per cert, he fet servir per carregar *. png Potser altres formats no tenen aquest problema, si us plau avisi. Kerim Alta: Windows 7 (Home Basic) IE9, Versió: 9.0.8112.16421IC, versions d'actualització: 9.0.1 (KB2530548) @ Tahmid Gràcies per respondre. En el meu cas, després de pressionar "upload", IE9 segueix tractant de pujar.

Crec que hi ha alguna cosa malament en IE, en aquest cas. Funciona bé en Firefox i Opera. Quan ho executo en IE6, IE mostra l'error i es tanca. Vostè pot tractar d'esborrar les galetes i la memòria cau del navegador i veure què passa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back