necessito ajuda amb un circuit d'ultrasons receptor??

I

ironjaycuttler

Guest
Hola bo jo estic tractant de construir un circuit receptor d'una freqüència de 2 MHz (eco), però necessito dos circuits d'un amplificador de sintonització RF i un demodulador que la meva pregunta és si puc construir això amb Opams o necessito circuit tanc amb transistors o si Algú té el receptor de circuits per aplicacions de metges que realment m'agrada una mica d'ajuda guitza i no han nothig regardsss per a tots!! : D

Jo no tinc clar una pregunta, l'ultrasò com vostè diu estan en el rang de 44 kHz, per la qual cosa un senyal de 5 MHz, no és aquest tipus. Si voleu rebre els senyals de 5MHz primer que cal utilitzar un transductor d'aquests senyals. Així que vostè necessitarà una antena, es pot fer un dipol a tu mateix, és fàcil. llavors vostè hauria de fer servir un circuit ressonant per obtenir senyals de 5MHz. Igual que els senyals són de baixa Freq, pot, poseu anntena directament al seu OA. (Però Remenber per mantenir la distància del cable entre l'antena un OA un preu tan baix com sigui possible per minimitzar les pèrdues i reflexions, mantenir la impedància d'entrada de la OA igual a la impedància de l'antena od (en general 50 ohms), i després fer una configuració de AB que inclouen un filtre de pas de banda de 5 MHz centrada en aquesta freqüència. Amplifie aquest senyal amb un altre OA (el més comú de OA té Rang de freqüència fins 10MHZ, però has de limiti el guany). i, finalment, que tingui el seu el senyal es refereix a

No ha dit als seus característiques del transductor, o l'ample de banda, o el tipus de modulació, o el guany requerida, o les seves necessitats d'energia, o ... Potser intenteu alguna cosa com això: 1. FET font-seguidor d'entrada de l'etapa (el seu fill de 2 MHz transductor acústic probablement té baixa capacitat i alta impedància). 2. NPN d'emissor comú de pre-amplificador d'escenari amb LC col · lector sintonitzat. 3. Analog Devices AD600 etapa de guany (s), potser amb filtres de banda LC entre les etapes. 4. Dues de mostreig convertidors A / D, operat de 90 graus entre si per aconseguir aproximar / barata de mostreig en quadratura. La seva freqüència de mostreig ha de ser major que l'ample de banda per evitar l'aliasing. Aquest és el mostreig d'extermini. 5. DSP xip per fer la seva filtrat de pas de banda de la precisió i la desmodulació. Bona sort! Demà anem a construir un coet simple que vola a Mart. :)

Gràcies pels seus comentaris! Bé, jo tracte d'explicar bé la feina que vull fer és sobre detector de Ultrasò Doppler del flux sanguini del tipus de transductor que vaig a operar és de 2,2 Mhz que tinc el transmissor del circuit és un oscil · lador d'operar 2 Mhz deixo 200 KHz perquè pugui ' t danys al vidre, per descomptat, per la freqüència, no tinc problema amb el circuit receptor guitza tinc un circuit és un transistor (BC347C) la configuració és comú divisor al col · lector que té un tanc del circuit (que amplifica el senyal d'interès i discrimina altres senyals ), aquest circuit tanc vaig a utilitzar la freqüència de ressonància fr = 1 / (2pi * (LC) ^ 1/2)) on L = 63,32 UH i C = 100 pF per la qual cosa la meva pregunta és si puc utilitzar Opams o potser un altre circuit que pot ser més eficient que aquest, que és per la seva ajuda II Esperem que això pugui ajudar a altres pobles també! 8O
UND_Skeleton_Warrior.jpg

Com vostè ha dit, el circuit receptor és un amplificator sintonitzats feta per un transistor. Així que vostè pot utilitzar en lloc d'amplificadors operacionals ja s'està treballant amb freqs poc alts. Cerca per al disseny de filtres amb amplificadors operacionals, com els filtres de T, o alguna cosa així. Però vostè ha de recordar, si utilitza amplificadors operacionals estàndard que es deu a limita't guany. Salutacions

Sí que tenen dret o estic fent servir un amplificador de tunning!! 8) i si vull amplificador d'ús com un filtre que tindrà en compte com o va dir tenir o: o
UND_Skeleton_Warrior.jpg

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back