Necessito ajuda amb DS1307 RTC

L

lassy

Guest
Estic tractant de construir un RTC per ser utilitzat dins del meu projecte de control de temperatura i necessiten un codi assemblador PIC que llegeix i escriu des del RTC DS1307 chip.I Estic utilitzant el PIC16F877 que té dades seriall i passadors de rellotge .. però no tenen ni idea sobre com fer perquè m'ajudi ... it.please gràcies

Hola, El DS1307 utilitza la interfície I2C. S'ha parlat molt sobre en aquest fòrum. Feu clic al botó de cerca a la part superior i escriure DS1307 i feu clic a cerca. Hi ha tants enllaços al consell que jo podria fins i tot començar coyeing ella ... Si has trobat la meva resposta útil, feu clic al botó que diu Em va ajudar . Bona sort.

Podeu trobar informació útil del projecte de h ** p :/ / www.techdesign.be/

Un millor ús CCS compilador de C, té la funció llest per executar una ordre I2C.

Hola, no sé si és "millor" per utilitzar el compilador de C - Suposo que depèn de temps que vostè pot programar C! Tinc algunes rutines de I2C genèrics i els publicarem si t'agrada, estic fent servir 16F877A amb muntatge en aquests moments en un projecte, però utilitzant un PCF 8583, el codi hauria de funcionar bé. [

hai un millor ús o DS1337 ii és molt fàcil interfície de 1307 si vols enviar-me un codi am i estic disposat a ajudar o

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back