necessiten ajuda en un algorisme

R

Ramone

Guest
hola,Suposem que tenim una matriu anomenada subconjunts que té totes les permutacions possibles i en línia d'algunes cèl lules en una quadrícula.

In order to reduce that length i must throw all the entries that are useless to me. It comes out that i dont want any subsets that visit the same cell 2 times (for example it has number 17 twice and so on)
.

Això significa que si vostè tenia 9 es mou llavors la matriu anomenada subconjunts té 9 epígrafs amb els números que mostren que les cèl.lules es visiten i amb què. Fi Aquesta matriu és molt llarga!
Per tal de reduir la longitud que ha de llençar totes les entrades que són inútils per a mi. Surt a la qual i dont wanna els subconjunts que la visita de la mateixa cel 2 vegades (per exemple, té el número 17 dos cops i així successivament).Pot algú ajudar amb un algoritme ràpid per fer això?but also a good pseudocode explanation could be useful.M'agradaria que es tracta en Matlab,

sinó també una bona explicació pseudocodi podria ser útil.Gràcies per endavantEXPLICACIÓ:la xarxa és una cosa així com que:

57 58 59 60 61 62 63 64
49 50 51 52 53 54 55 56
41 42 43 44 45 46 47 48
33 34 35 36 37 38 39 40
25 26 27 28 29 30 31 32
17 18 19 20 21 22 23 24
9 10 11 12 13 14 15 16
1 2 3 4 5 6 7 8

Sempre començo a 1.Si vostè té 7 es mou a continuació, alguns subgrups serien els següents:
57 49 41 33 25 17 9 1
34 35 34 33 25 17 9 1
50 49 41 33 25 17 9 1com es pot veure en el segon subconjunt 34 apareix dues vegades. NO QUIERO QUE!Espero haver estat clar!

MATLAB és només bo per als problemes que es poden formular en forma de matrius.
En aquest cas, el problema sembla ser arbre, o més aviat la construcció de gràfics.Per què no escriure un programa per a que en qualsevol llenguatge de programació que conegui?

que es compleixen ....És un arbre ....He fet el codi per construir l'arbre al c
/ Després i interfície de MATLAB amb c (llista de fitxers MEX).En qualsevol cas jo ara tots els possibles subconjunts en una matriu.El que vull és descrit anteriorment ....Vull portar a terme algunes entrades d'aquesta matriu com s'indica en primer lloc mt.

Com és possible que vostè té tots els subconjunts possibles en els quals alguns subconjunts han travessat camins?Un escenari senzill que se m'acut és un camí en cercles, en aquest cas vostè tindrà un nombre infinit de subconjunts.Llavors, com es construeix tots els subconjunts possible?

De tota manera, la diferència entre el gràfic de recorregut i el recorregut de l'arbre és que en el gràfic de recorregut, els nodes de recorregut s'eliminen de la llista de nodes potencials que recórrer per garantir la no circular.Intenta reconstruir el seu arbre amb aquesta condició afegida.

ability of moves (going down the tree).

Dono el meu programa d'una capacitat finitade moviments (baixar de l'arbre).En realitat jo necessito que sigui capaç de tornar (per això no estic fent servir gràfics de recorregut), ja que el meu stack en un node sense Childs (suposem que la xarxa té alguns obstacles).D'altra banda, l'execució d'un altre algorisme que pot prendre si s'ha de passar de la doble necessitat d'alguns nodes.Així que vull treure aquests subconjunts dolent només quan és necessari - per això no puc posar aquesta condició en l'algoritme que produeix ... Si SB conèixer el camí - i ser ràpid!- Si us plau ajuda!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back