Necessitat de font d'alimentació ATX manual de reparació

S

Strange Problem

Guest
Hola, necessito un manual de reparació / servei de la font d'alimentació ATX. Serà més útil si es tracta d'un dibuix a la base de Fet per la Xina Font d'alimentació ATX. Perquè al meu país - Xina va fer d'alimentació ATX està disponible. Si algú té això, si us plau compartir amb mi .......... Gràcies.

Sóc conscient que no és la resposta que esperava, però la majoria dels problemes relacionats amb les fonts d'alimentació són estadísticament concentra en els dispositius de commutació (IGBT, MOSFET) o en el fusible. + + +

Què vol dir "passador", en lloc de "punt de sortir?" Si patilles, [URL = "http://pinouts.ru/Power/atxpower_pinout.shtml"] aquest [/URL], ha d'ajudar. Si les tensions, m'ho saber, jo tinc un esquema d'un típic ATX per aquí. Joan

Gràcies Andreu per la seva resposta. Sí que té vostè raó. Estic davant de problemes de commutació amb una font d'alimentació ATX. Aquesta font d'alimentació s'ha cremat 13.007 transistors i la seva resistència de la fusió de la base de 10 ohms. Jo els he substituït, però encara no és d'inici. He comprovat totes les altres parts de la PSU Excepte en Resistències secció del controlador. No obstant això, en la secció Controlador - M'estic fent 5VSB i 5V PS-ON. Però encara no s'executa. Fins i tot he canviat IC TL494 i LM339 també ...... però la pluja ..... Que no escolta a mi. Què faré ara?? Per què no s'activa??

Si hi hagués alguna càrrega connectada a la sortida? Una fuita de corrent mínima és necessària per a les obres SMPS. (Demano només per certificar) + + +

Ja .... Jo havia intentat amb el també. Us adjunto una ASUS CD-ROM 52X. Però hi ha esperança .......

Polzes Amunt amic

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post ha afegit a 01:36 ---------- Previous post va ser a les 01:33 - --------</span></span>
font d'alimentació ATX
Moltes gràcies senyor RF . M'han donat Thumbs up, però Com puc donar punts ...

Ok, ok ... Gràcies Amic ...... No necessito més esquemàtica ...... Aquests són suficients per a mi. Però, té alguna guia o manual de reparació?

Què passa amb la''fuente d'alimentació de 12 V "al circuit de stand-by (en general per un valor de 15-25V), que s'aplicarà per a la secció del conductor, el que es mesura? Els voltatges en TL494 pinouts?

Aquí hi ha la mesura de la tensió .... Es mostra a la imatge de sota ....

Necessitat de comprovar Q4 i Q5. A més, per estar segur de canvi C9/C10 condensadors, components de control: R6/R7, R10/R11, D4, D3. PS: L'entrada de corrent de baix =: somriure:

He comprovat P4 i P5 C945 - Els dos estan bé. C9/C10 es 2.2μF/50V - aquesta condensadors sembla estar bé. Vaig a canviar-lo, encara? No hi ha resistència R7 i R11. Només tenen una resistència de 10Ω Quina és la fusió a la base del transistor R6 i R10. Però s'han utilitzat dos de senyal / Crystal Diode, en lloc d'un díode. Són D3/D4 i D5/D6. He comprovat. Ells estan bé. Però ¿Cal canviar aquesta resistència 10Ω i D3/D4 i D5/D6 díode de vidre (1N4148)? I sí, té vostè raó. PS-ON tensió sembla ser baixa. Vaig mesurar la tensió i és 4.8V. Però no hi ha condensador amb el PS-ON ni cap transistor. Es 4.8V ser un problema per al PS-ON? Com puc augmentar el voltatge de la PS-ON a 5V? I una cosa que hem de prestar atenció en el post anterior. Que és DTC (Control de Temps Mort) Tensió de Pin4 de la TL494. Com es tracta de DTC Full de dades serà de 3,3 V (màxim) amb un cicle de zero. I OV a Max. Cicle de treball. Aquí es mostra 3.2V. Zero és el cicle de treball significa PS-OFF condició?

He canviat tots els condensadors, díodes i transistors, amb un de nou. Però encara la font d'alimentació no s'està executant. Què faré ara? Si us plau, resposta ........... Estic esperant la seva resposta ......

PS_ON ha d'estar connectat a terra per al subministrament al seu torn en .. M'agrada veure que l'esquema es va fer en AMIGA:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back