Necessita ajuda amb la interfície TR24a amb la meva microcontrolador NXP

K

kumarg216

Guest
Hola nois, estic treballant en un projecte en el que tinc per permetre la comunicació sense fils entre dues NXP MCU (enlloc: P89V51RD2). Tinc la intenció de fer servir el TR24A (un 2,4 multicanal mòdul de transceptor RF) per a aquest propòsit. Podria algú per favor m'ajudi amb un algorisme o diagrama de flux per a la programació d'un ... Estic adjuntant la present els fulls de dades de la meva MCU n transceptor de la ... esperem obtenir alguna ajuda de vostès ... Gràcies per endavant ... 1. View attachment 67578 2. View attachment 67579

vostè va a necessitar un full de dades millor per al mòdul de RF. El full de dades informats no conté informació sobre com comunicar-se amb el mòdul a través de la SPI. El MCU està utilitzant té un mòdul SPI integrat, però, el MCU funciona a 5V i el mòdul de RF funciona a 3V. Que passen els anys va a necessitar un nivell lògic circuit de conversió. [Url = http://www.sparkfun.com/products/8745] Convertidor de nivell lògic - Sparkfun Electronics [/url]

* Aquesta és tota la informació que vaig rebre sobre la IC transceptor del web, així com la botiga electrònica d'on el va comprar ... : Roll: Bé, gràcies pel enllaç per al convertidor de nivell lògic .. Definitivament vaig a fer-me amb un dels que més tard ... Però per començar, m'agradaria començar amb la part de programació .. ¿Em podria aconseguir una mica d'ajuda amb què s'aparellen? ..?

Sense conèixer l'estructura dels paquets (és a dir, informació de capçalera, la informació de direcció per a cada receptor, etc ..) és gairebé impossible "endevinar" què fer per enviar les dades al mòdul. Per exemple, els mòduls NRF2401a (també 2,4) necessiten paràmetres abans que funcionarà correctament. Vostè ha d'enviar una sèrie de bits de configuració seguit per la direcció del receptor.
Code:
 0x00, 0x50, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, les dades de configuració 0xAA, 0xBB, 0xCC, 0xDD, 0xEE són; 48 0xA3 direcció de bit, 0x4F, 0x05, les dades de configuració
Si és el teu primer projecte , ha d'utilitzar un mòdul senzill com aquests: [url = http://www.sparkfun.com/categories/111] ZigBee/802.15.4 - Categories - Sparkfun Electronics [/url]

Gràcies pels teus suggeriments ... Vaig a tractar de la que vostè esmenta i comentarem més endavant ... : D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back