Motorola - G24 GSM / GPRS mòdul

No puc recoqnize El llenguatge utilitzat en la que vostè ha esmentat lloc, si us plau, mireu [url = http://www.avnet.co.za/New_Products/Motorola/GSM/g24/g24_Module.htm] G24 GSM / Mòdul GPRS, banda quàdruple [/url] Aquest mòdul té integrat TCP / IP i UDP / IP stack de protocol , crec que no hi ha problema amb el socket TCP / IP
Característiques de les dades GPRS intervals múltiples classe 10 (4 baix, 2 a dalt, 5 en total) * Max BR 85.6 Kbps * Classe B GSM 07/10 multiplexació del protocol * esquema de codificació CS1-CS4 * Embedded TCP / IP i UDP / IP Edge pila de protocols (depenent del model) * multi slot classe 10 (4 baix, 2 a dalt, 5 en total) * Max 236.8 Kbps de baixada BR (més de RS232) * Codificació de sistema de MCS1-MCS9 CSD * Max BR 14/04 Kbps SMS * MO / MT de text i PDU maneres * FAX Difusió mòbil Classe 1
Aquest manual de referència molt útil per a aquest mòdul: Motorola G24 Guia per a desenvolupadors: Comandes AT Reference Manual [/b] [/url]

I m'agrada saber si algú aquí ús G20 o G24 mòduls de motorola, tinc algunes preguntes ... sobre els sockets tcp ... algú pot ajudar-me? Gorkin
Té el manual de maquinari per al G-24 a Anglès? O on el puc descarregar? Gràcies

Instruccions de maquinari [/b] 1002KB [/url] Processador Cell Descripció del Mòdul [/b] 1 MB [/url]: arrow:

Tota la informació per a baixar en anglès! Si teniu problemes amb l'idioma portuguès, amb traductors google o altavista ... A l'adreça esmentada anteriorment, tenen tota la informació, com integradors de manual, en el conjunt d'ordres, esquemàtica de l'equip de disseny de referència, etc .. Potser útil per al treball a ningú amb aquest mòdul! Gorkin

Hola Gorkin estic treballant en un millor disseny de AVL al G-24 - en contacte amb mi en línia si necessita ajuda per tot el millor Bobi

[Quote = bobcat1] Hola Gorkin estic treballant en un millor disseny de AVL al G-24 - en contacte amb mi en línia si necessita ajuda per tot el millor Bobi [/quote] Hola, he comprat un mòdul G24 + 'a la targeta d'interfície RS232 ( DB9) una que estava treballant bé amb el HyperTerminal, però ara la seva resposta no més. Així que li vaig demanar, sobre el programa d'un altre PC per provar G24 o com puc saber si el cremat? Una dada que el seu auxiliar quan el seu treball va ser que produeixen un so uniforme com un refrigerador i ara produeixen un so a l'atzar. Gràcies pel seu temps kBT

Tenim 6000 unitats de Motorola G24 mòdul GSM disponibles. Aquests són nous, i es considera l'excés d'inventari. Per tant, són el preu negociable. Si us plau, poseu-vos en contacte amb mi si vostè té algun interès en aquestes unitats. e-mail: tbean@seaviewtech.com , telèfon: 01 +603-501-4427. Salutacions.

Hola m'agradaria enviar i rebre dates de sèrie (RS232: 19600/8/N/1) amb G24 mòdem. Algú ha fet això? És necessari construir una taula amb un connector SIM? Qualsevol ajuda serà molt apreciada.

hem utilitzat 1.500 g-24 del mòdul motoroal com excedent que ens volen vendre.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back