Motor pas a pas i un motor de corrent continu sense escombretes diferència ......?

E

eem2am

Guest
Quina és la diferència entre un motor pas a pas (Bipolar motor pas a pas amb 2 bobines) i un motor de corrent continu sense escombretes?

Tots dos són, en principi, motors síncrons d'imants, però amb diferents característiques i la manera de servei prevista. Steppers s'utilitzen principalment per a baix consum d'energia, unitats discontínues quan un posicionament precís sense retorn que es pretén. Corrent continu sense escombretes pot tenir fins a diversos kW de potència, és en la seva majoria dissenyats per a una operació de tres fases controlades per sensors de posició. Per a alguns camps d'aplicació, per exemple, unitats de disc servo, els dos tipus de motor són aplicables.

M'agradaria pensar que motors DC sense escombretes (BDM per ara) és més adequat per a altes revolucions. Una corrent continu sense escombretes de motor en general seria més lleuger que un pas a pas que pot proporcionar la mateixa quantitat de potència de sortida. M'imagino que si fas un pas a pas i una unitat BDM un ventilador (o qualsevol altre objecte que requereixen altes rpm), llavors si els motors de sortir de la fase, un BDM causaria menys vibracions que el pas a pas. També crec que és una mica més fàcil per recuperar el control de fase en la BDM. Tinc moltes conjectures aquí, però no posaran un pas a pas en un cotxe elèctric. A BDM farà millor.

Motors sense escombretes pot girar en qualsevol angle. Steppers estan dissenyats per fer precisament això, que es mouen en passos fixos angular. Brian.

Mitjançant la utilització de mesures micro, motors pas a pas també es pot girar a "qualsevol angle". Des d'un punt de vista general, els dos motors són PMSMs, com ja es va esmentar. Això demostra també en les propietats individuals.

gràcies, aquestes són totes les respostes excel · lents. entre: - (?) "motors sense escombretes pot girar en qualsevol angle" ... Estic d'acord, però no estic segur de si un corrent continu sense escombretes del motor pot ser estàtica en qualsevol angle i tenen una gran quantitat de parell motor per mantenir-lo en aquest angle es Em sembla que aquesta substància química'S i Steppers són molt similars de les seves respostes. ... Però que aquesta substància química pot manejar més potència i major velocitat. ... Hi ha d'haver alguna manera molt intricada en la qual les bobines s'enrotllen en l'estator d'un aquesta substància química ... de tal manera que el parell és suau com el motor gira (?) ... Això és probablement el que fa que aquesta substància química és més car que Steppers . També he sentit de l'obligació de conèixer la posició del rotor d'un aquesta substància química. No crec que això s'aplica a tots els d'aquesta substància química? ... Estic segur que un MWD (a distància perforacions exploratòries per al descobriment de petroli) Enginyer em deia que aquesta substància química en la seva opinió no té posició angular, ja que s'utilitzen en la perforació, i al final del dia, posar una mica de senyals en les bobines de l'estator , i el rotor seguirà al voltant d'ells com un gos "en una "..... plom i pel que ha dit que el seu BDCMs no necessita retroalimentació de posició. També em sembla que BDCMs són sempre tres fases?

, però no estic segur de si un motor de corrent continu sense escombretes pot ser estàtica en qualsevol angle i tenen una gran quantitat de parell motor per mantenir-lo en aquest angle
una "gran quantitat de parell motor" és de relativa curs. Però, bàsicament, un motor síncron pot oferir el parell màxim a la velocitat zero. A més, el parell d'un motor de tres fases impulsat pels corrents de si és constant en el temps (o "suau" en les seves paraules). Si més no gairebé constant, perquè això depèn dels detalls del disseny del motor, fins a cert punt. Però la funció no requereix un disseny especial, el trobareu amb la majoria dels motors trifàsics de corrent altern. Cal assenyalar, que els motors BLDC sovint són impulsats per les ones quadrades, i després el parell té una ona considerable. Per assolir el parell màxim, la unitat actual ha de ser generat amb una relació de fase definida en la posició del rotor. L'ús d'un codificador de posició és la manera més fàcil. També hi ha mètodes sensorless unitat, però no funcionen bé a velocitat zero.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back