mostreig ADC

C

cliffj

Guest
Hola,

Estic fent un projecte recentment sobre micròfon frontal de processament de senyals.
El meu circuit compta ara amb una ona d'alta freqüència al voltant de 10MHZ (en comparació amb el senyal de micròfon que l'ample de banda és de 20 ~ 20 kHz), i després de la meva amplificador és un ADC.Que
la taxa de mostreig és d'uns pocs kHz.I
m'agradaria saber si això causa degrdation rendiment de la producció digital del senyal?Què passa si utilitzem una baixa taxa de mostreig a ADC mostra una ona d'alta velocitat de subministrament?¿Va a degradar l'outout digitals?(~ 5mV arrissat, el senyal de sortida 250mV swing, i ADC de 12 bits)

Cliffj

Escolta en un condicionador de senyal bloc,
que ha d'emprar un filtre anti-aliasing per eliminar els components d'alta freqüència sobre la freqüència Nyquist.Àlies farà que el seu ADC per donar mal resultat.Per tant, la seva ona d'alta freqüència es filtren també.Si vostè pot anar per una major velocitat de mostreig, ha de ser bo perquè es pot tenir menys soroll de cuantización al ADC.

En el seu sistema,
suposo que té un micròfon amplificador anterior a la ADC.Vostè podrà continuar utilitzant el tradicional ADC de baixa freqüència (unes poques desenes de kHz) per fer un bon treball, si el micròfon té un amplificador diferencial que presenta l'estructura d'alt PSRR.Però des que l'ona expansiva en l'oferta ha de freqüència tan alta com 10MHZ, l'amplificador de micròfon pot no tenir suficients PSRR alta en aquest rang de freqüències.El meu suggeriment és tenir un regulador per regular la neteja d'aquest soroll de subministrament i la utilització d'aquest subministrament regulades al poder
de la seva ADC analògic dels circuits.Una altra solució pot ser utilitzant un subministrament més net per a la seva ADC.

Vostè no pot utilitzar una freqüència de mostreig molt més gran per fer front a l'oferta 10MHZ ona, com es suggereix per algú aquí.Per a una aplicació de veu de banda, fins i tot amb oversampling delta-sigma ADC, només pot tenir com a alta freqüència de mostreig de dos a quatre Mega Hertz,
ni tan sols a prop de l'ona de soroll 10MHZ aquí.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back