Mostra 'com dibuixar circuits op-amp

B

benji_styler

Guest
Hola sóc lluitant dibuix circuits per a algunes preguntes teoria de la pràctica electrònics que tinc. Podria algú si us plau, mostreu-me com s'han de redactar? Com dibuixar el circuit d'un amplificador conun amplificador inversor un guany de -50? Com dibuixar el circuit d'un sumador inversor de l'amplificador operacional a procuce una magnitud f producció deu vegades la suma de les entrades? Com dibuixar el circuit d'un amplificador operacional amplificador no inversor amb un guany de 40? Qualsevol ajuda seria molt appriciate no tinc experincia molt / sort amb els circuits de dibuix! [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després d'1 hora 18 minuts: [/color] [/size] Hola que realment podria fer amb una mica d'ajuda en això? qualsevol podia perdre el temps? seria molt appriciate: D

Hola h ** p: / / www.rfcafe.com / referències / elèctrica / opamps.htm Salutacions

Hola, he buscat en els diagrames. No obstant això en poc insegur ... on / Com puc afegir l'augment en el diagrama? ad quins altres valors que he de afegir al diagrama? Ho sento per la meva falta d'experiència

Hola El guany està donada per V0/Vi per exemple inversora és -R2/R1 Salutacions

gràcies per la resposta que vostè. Tinc aquesta fórmula per invertir Vout Vin = -Rf/R1 no tinc molta experiència amb els circuits de dibuix. On puc posar un guany de -50 en el diagrama o que es vagi amb la fórmula? sóc una mica perdut ... Sap vostè la solució?

hola Per exemple, si voleu un guany de -50 has de posar un exemple resirtor de 1K i l'altre serà de 50K. Mai posi els valors baixos de la resistència de mantenir superior de 1K. depenent de l'amplificador operacional pot utilitzar gai del tha del 50 fins al frequancy donada per Fmax = Funi / AV que Funi és la freqüència amb la qual ha ampop la UNIR «augment de t, i depèn del dispositiu. Av és el guany que es defineixi per al circuit. Fmax és la freqüència màxima que es pot injectar sense cap tipus d'atenuació del guany inicialy definit. En la freqüència del guany del tha superior serà menor. La solució és utilitzar un amplificador operacional de resposta de freqüència més o ús, per exemple, dos OPAMP definit un augment de 7,07 a cada un. 7 * 7 aprox 50 és aquesta solució la freqüència màxima serà més gran. Fmax = Funi / Av Av Si menor que Fmax és major. Només ha de fer servir la solució més adquated o una combinació de diversos. Salutacions

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back