MOSFET No coincideixen>

M

midgariano

Guest
Hola a tots.

Necessito una mica de imformación sobre el desajust dels transistors MOSFET, sobretot sobre aquest fenomen en els parells diferencials.Jo estava buscant aquest tema però no he trobat cap informació.
Realment necessito això.

Moltes gràcies '.

En primer lloc, la utilització MOSFET àrea gran.
Sencondly, divideixi el MOS en dues parts, i creuar els connecten.
En tercer lloc, afegiu una mica MOS fictici que els envolta.

hola
potser això va ajudar a doc
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=778720 # 778720

BR

problemes desajust, o pot considerar l'aspecte de compensar volts

qualsevol llibre de disseny que no discutirà és un abocador.

En la meva opinió
en primer lloc, pot utilitzar l'estructura de simetria que es pot trobar en molts llibres.
segon, pot fer referència a la fosa que es pot obtenir la seva PCM o paràmetre de l'electrònica, i potser aquí hi ha alguns paràmetres sobre discrepciòn desajust.Es pot calcular la MOS pel paràmetre de desajust.
tercer, vostè podrà conèixer el circuit de la precisió.

Hi ha dues maneres de reduir el desplaçament.
1.a través del disseny.triar dispositiu amb un gran ample.etapa de sortida ha de ser banlance per eliminar el desplaçament sistemàtic.font de longitud actual ha d'aprofitar al màxim.2.A través de la disposició, amb centroide i interdigitization

tia_design, em pot empènyer a la font d'on se'm pot llegir sobre centroide i interdigitization en disseny?gràcies, Dan

Llegir Alan Hastings, "L'Art de analògica Disseny", el capítol 7 es denomina Confrontació de les resistències i condensadors, però en la mesura del esmenten es posin en venda les tècniques aplicables a cada component, en particular, està molt ben explicacions i exemples de interdigitación i CommonCentroid.

volts compensar
la layut i així successivament tots els donarà com a resultat la manca de coincidència!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back