[MOGUT] Problema tracta de quatre capes en Eagle

R

Ricewind

Guest
Recentment m'he traslladat a dissenyar un PCB de 4 capes, a causa de les necessitats del projecte que estic fent. El que passa és que tinc un petit problema quan vull fer alguna cosa d'avions per als senyals de terra i la font en les capes internes. Quan faig el polígon i feu clic al botó ratsnest, el coure cobreix tota la zona interior, sense evitar els canvis de cara que no les senyals de la ruta a aquesta capa precisa. Només evita les vies en cas de tenir una línia d'enrutament en la mateixa capa que no està inclòs en el senyal del polígon. Pot algú ajudar-me a fer això bé? en aquest precís moment, Eagle accés directe a tots els meus vies: - / Gràcies per endavant

Vostè està dient que els pantalons curts avió vies? Podria ser necessari carregar el fitxer perquè puguem fer una ullada. Si es ressalta la xarxa fent clic a una de les vies després de seleccionar "Mostra", ho fa ressaltar totes les vies i altres polígon? Keith.

[Attach = CONFIG] 59.684 [/attach] Això és tot, els pantalons curts pla totes les vies ... No sé realment per què és això. Vaig obrir un nou projecte i va fer algunes proves i es troben bé. L'única diferència que veig és que, en la col.locació de vies, sembla que aquest cercle de color dins de les vies (blau en la imatge). En seleccionar "xou", no veig els canvis de cara correcta ressaltada amb el polígon. Els que no cal destacar que no són, però de totes maneres són d'accés directe! He vist que l'àguila no l'accés directe vies si hi ha un senyal específic (per cable, vull dir) entre dues vies en aquest pla. Ho sento no puc carregar el projecte complet, però espero que la captura d'imatges ajudarà a veure el que vull dir. Moltes gràcies pel seu temps

[Attach = CONFIG] 59.686 [/attach] sens dubte, a la selecció de "show" només els canvis de cara dreta es destaquen en el polígon

No puc dir que està en curtcircuit. Potser vostè hauria de tractar de fer servir colors diferents per a les diferents capes - Jo crec que hi ha dos capes que són de color blau pel que és impossible dir què és què. Si puges l'arxiu de Eagle seria més fàcil de comprovar. Keith.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 09:26 ---------- Previous post va ser a les 09:25 --- -------</span></span>
Per cert, si ho prefereix, pot enviar l'arxiu per missatge privat. Keith.

Copio aquí la resposta que em va donar keith1200rs, si pot ajudar a algú més
que ha dibuixat un polígon connectat a una xarxa i també es defineix com un pla d'alimentació. Heu de fer una o l'altra - no tant. Vaig a tractar d'explicar: els plans d'energia són les capes de negatiu. Normalment no treure res en aquesta capa en absolut. Quan el defineixen com una capa plana d'energia i donar a la capa de la xarxa, es connectarà automàticament a la xarxa, però com es tracta d'una capa de negativa, el que es veu és que no està connectat. Amb un farciment de polígon, es dibuixa el polígon, el nom com la xarxa que vulgui i que es connecti. Que tendeix a ser la millor manera de fer-ho realitat. Vostè veurà les xarxes sense connexió més fàcil, si n'hi ha, i és més fàcil fer els talls i formes especials. En el cas que l'han definit com una capa d'avió, però el nom és route2 ROUTE3 o no, GND. Vostè també ha dibuixat el polígon. Simplement desmarca la casella de la "Capa de subministrament de" dues capes internes i els seus problemes es resoldran.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back