Modulació OFDM IFFT sobre 128 punts

A

aifi

Guest
hi ... tinc alguna cosa de preguntar a tots ... si vull dissenyar un transmissor OFDM UWB per aplicar, de manera que necessito 128 punts IFFT. Per IFFT, 100 punts de dades, la resta són per a l'interval de guàrdia i el prefix cíclic. això vol dir que necessitem 100 senyals QPSK a bombar com dades d'entrada IFFT, és cert?

sí, però cal afegir altres 28 zeros per calcular IFFT 128 punts, després que vostè pot unir-se interval de guarda i el prefix cíclic.

CP no s'explica en 128. S'afegeix després de l'operació IFFT.

que jo sàpiga, la sortida d'ona sinusoïdal és QPSK, de manera que tota la sortida va a bombar a convertidor de sèrie a paral · lel, és possible el disseny de convertidor de sèrie a paral.lel utilitzant Verilog? perquè, des del meu comprensió bàsica, la sortida del convertidor de paral · lel serà exactament zero o un en lloc d'ona sinusoïdal? la següent és una fórmula per QPSK: V = Asin [2 * pi * m + @ (t)]

tractar d'utilitzar aquesta comanda V = Asin [2 * pi * ft + @ (t)]

0-14 null, 100 de dades i 114-128 null. CP afegir després de IFFT.

El PP s'afegeix després de IFFT i la conversió de sèrie i en paral · lel. Això vol dir que, el CP protegir el marc OFDM no, el símbol modulat. Una cordial salutació, Carles

hi .. vegeu el programa Matlab Eric Cosby (però es basa QAM) .. seva bona .. he afegit extensió cíclica a ell perquè ell no ho va fer .. però ara mateix no ho té .. la selecció de la mida de la IFFT / FFT és el requisit de la no. dels transportistes a utilitzar .. o d'ajustar el senyal de protecció en conseqüència ... Regrds Naveed

on he de inserir els tons pilot en 128 mida IFFT? Crec que 100 és per a les dades i subportadores pilot.

Hola, - Vostè ha afegir 28 valors nuls per als 100 valors assignats per dur a terme amb QPSK 128 IFFT. Si els inserida en l'extrem [100 valors assignats QPSK 28 valors nuls], el seu espectre es va iniciar en la freqüència de DC. Per canviar el senyal a una freqüència portadora (fc), cal multiplicar el resultat de IFFT per exp (2 * pi * t * j * fc): IFFT ([100 valors assignats QPSK 28 valors nuls]) * exp (2 * pi * t * j * fc). - Prefix cíclic s'afegeix després de la funció IFFT. - Subportadores pilot utilitza algunes de les dades sub porta Chaker Salutacions

moltes gràcies per respondre ràpid, però el que jo em pregunto ¿hi ha alguna importància de l'ús de la QPSK a la cartografia per exemple si vull utilitzar MQAM quina és la diferència? i la segona pregunta la ubicació dels pilots són importants o no? i l'últim quan veig exemples pilot d'inserció d'alguns dels pilots es multipliquen amb l'augment de -1, quina és la raó darrere d'això?

Màx, 1 - Les actuacions de modulació OFDM presents BER de modulació de subportadora (anomenada mapeig) amb multiplicant la velocitat de transmissió amb el nombre de subcarries DADES. Si es canvia l'assignació de QPSK a QAM M-, canviarà el rendiment del BER (veure M-PSK vs M-QAM comparació BER en llibres digitals de comunicació). 2 - subportadores pilot es coneixen prèviament i transmeten coneguts subportadores symbols.These s'utilitzen generalment en la capçalera del preàmbul o realitzar una estimació de canal i realitzar la sincronització. Així que és millor per expandir al llarg del seu espectre per tenir informació dels canals en part freqüència diferent. En algun sistema, una subportadora pilot pot utilitzar-se en símbol de dades per proporcionar una referència de fase per a la cartografia diferencial-PSK. Ha de ser la primera subportadora. 3 - subportadora pilot es poden assignar de manera diferent a partir de la subportadora de dades. Guany amb -1 podria ser un arxiu de valors de fase de 180 ° al mapatge BPSK. Espero que sigui útil Salutacions

moltes gràcies si era molt servicial. Si no t'importa Puc fer-te una pregunta quina és la raó més enllà que el codi de MATLAB. van dir que es fa per al intercalador amb la finalitat d'obtenir un repartiment de subportadores. però quan ho intento per dos símbols OFDMA em dóna error. I el nombre de bits que genera a partir de la bernoulli com puc predir la quantitat nombre que es genereated? k = 0: Ncbps-1; mk = (Ncbps/12) * mod (k, 12) + sòl (k/12); sostre s = (Ncbps / 2); jk = s * pis (Mc / s) + mod (mk + Ncbps pis (12 * mk / Ncbps), s), [x, int_idx] = sort (jk);

Hola, Em sap greu, tinc poc coneixement sobre el intercalador però t'aconsello mirar cap l'estàndard Wimax, ja que utilitza el mateix dispositiu d'entrellaçat. Va dir que Ncbps pot ser 192 o 384 o .. Així que vostè ha de veure requadre intercalador en configuració diferent per al sistema Wimax comunicació digital. Vaig a buscar més informació.

moltes gràcies Mohammed El problema és que fins i tot les normes no és clara pel que fa a les especificacions, és com un projecte que esborrar i afegir sth sth cada dia, és difícil entendre què és exactament el necessari per a la implementació.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back