Mode de disseny actual vs dissenys manera de voltatge

S

Swagat

Guest
Hola a tots!

Els dissenys actuals de manera cada vegada són extremadament populars.Convido a una comparació de la mateixa amb la manera de voltatge designs.Any destaca en l'avantatge i desavantatge d'ambdós mètodes seria beneficiós.

pot referir a la manera de <Voltage Dr Ridley paper o en curs Mode>

Paley va escriure:

pot referir a la manera de <Voltage Dr Ridley paper o en curs Mode>

El principal avantatge del mode de disseny actual és que el senyal és atenuada quan es transmet a través d'una resistència que és el factor més important de la majoria dels components ...Atès que la tensió quan es transmeten atenuada a causa de la resistència que no es poden evitar ...

a continuació, la manera actual ha de preocupar-se per la pèrdua de conductor ...

Què significat per la pèrdua de conducció ...perquè si és un condensador o inductor o de resistència que es basa en la línia de transmissió que estarà en paral.lel i per tant, el corrent no va a reduir ...

Gràcies pel debat.
Plz em il.lumini comparar els seguidors de la tensió amb el mode actual.
1.voltage Swing Swing actual
Rang 2.input
3.impedance
Taxa de 4.slew
5.linearity

També pot donar-me relacionats conferències i tutorials en format pdf / link.
Gràcies de nou

Canvi de voltatge, seria més en el disseny de manera de voltatge
Swing actual estaria més en mode de disseny actual

rang d'entrada, rapidesa de resposta i la linealitat depèn del sistema per als dos.gran quantitat de comerç fora participaran ....

impedància de sortida de manera de voltatge és baix i és alt per al mode actual ....

Aquest és el paper
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

hola a tots
Crec que els llocs per sobre de mal interpretar el que el primer autor vol discutir.
algunes persones parlaven sobre les concepcions del mode de tensió i mode de corrent, aquests crec que utilitza sobretot en el poder de domini IC electrònics.
, Però crec que el primer missatge que vull saber és, en general, el títol IC analògic, ¿quina és la diferència entre la tensió i la manera actual.

em corregirà si m'equivoco.
bona sort
Jeff

veure aquest llibre

ftopic262787.html

l'autor del llibre és professor de la meva universitat, que també ens va donar aquestes breus notes d'examen
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Donar gràcies a tots aquells que han participat en la discussió i compartir els seus recursos aquí.
Jfyan també és just que jo m seriosament interessat en Devices mainly.But part IC cada contribució m'ha il.luminat en el seu propi camí.
Donar gràcies de nou

Gràcies a tots.
També vull dissenyar el pas Buck-down convertidor DC-DC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back