H
hshah8970
Guest
Hola a tots. Estic operar un motor de corrent continu a través d'un senyal PWM però estic davant d'un problema que fa a la força contraelectromotriu generada pel motor de corrent continu. Idealment, vull que la força contraelectromotriu eliminat. Actualment quan es connecta un oscil · loscopi a través del motor, trobada que mai el voltatge a través del motor arriba a zero. Quan la forma d'ona PWM és baix, el motor manté en moviment i tenim una lectura de la força contraelectromotriu en l'oscil · loscopi. Hi ha alguna manera com jo podria minimitzar l'esquena EMF de manera que la forma d'ona a través del motor s'assembla a una normal HIGH-LOW senyal PWM? Estic adjuntant una imatge per la seva referència. La forma d'ona superior és el que observo a través del motor. Cal notar com mai arriba a zero (zero està marcat per la fletxa etiquetada '1 'a la banda esquerra), mentre que la forma d'ona aplicada es mostra sota d'ella que arriba a zero, com ha (fletxa etiquetada '2' marca zero perquè l'ona). PS Jo també apreciaran suggeriments per eliminar els pics de tensió.