Això depèn de la seva aplicació.Per descomptat, un MCU de 32 bits, es pot utilitzar, però per raons de preus de 8-bit (de vegades 4-bit) MCUs són preferibles.Al triar el MCU estar segurs que pot proporcionar el rellotge de la targeta intel ligent (o millor a través de temporitzador de sortida PWM) per evitar un oscil lador.Alguns fabricants de xips han dedicat MCUs de targetes intel ligents per a aplicacions (per exemple, Atmel, Teridian (TDK), ...)Mik
He estat treballant en la targeta intel ligent només prop de 3 mesos, però en la meva opinió, el MCU de 16 bits per a la interfície de targeta intel ligent és la millor opció.Tanmateix, de 8 bits també està bé.Estic en desenvolupament 2 lectors de targeta intel ligent amb 2 diferents MCU.El primer utilitza MSP430 i la segona utilitza un MSC12.
El de MSC12 funciona bé, però hi ha alguna cosa malament l'altre.Estic de depuració!
i l'ús de micro AVR atmega162 d'interfície de targeta intel ligent lector / escriptor i que funciona bé.el més important si treballem amb targeta és la mida de la memòria flash i RAM.perquè la funció de targeta intel ligent té moltes constant que
s'està emmagatzemat en memòria flash.El propòsit de la memòria RAM és enorme per recolzar el funcionament del lector (per exemple: córrer l'algoritme, encriptació)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.