Microsoft Windows no respon?

D

deviddiya

Guest
Tinc un ordinador portàtil Dell amb Windows 7 en ell, al voltant d'un any i mig d'edat. Quan ho va encendre aquest matí, l'escriptori es va acostar, però res podia obrir o respondre. Després d'uns minuts, un missatge va aparèixer dient que "l'aplicació de Microsoft Windows no està responent". La pantalla es torna completament blau. Ho farà que cada vegada que encenc l'ordinador. Actualment estic en la manera segur, que sembla funcionar bé. Em vaig trobar amb un parell de programes antivirus i no van trobar res. El que en el món hi ha de dolent en el meu ordinador i com puc solucionar-ho??

Si et quedes són capaços d'iniciar sessió en mode segur que no és un problema de maquinari. La seva tornada està perfectament bé. Només cal fer el DVD de Windows 7 arrencada i fer una instal · lació neta costum en la mateixa partició on els arxius del sistema operatiu són prèviament existent. Tot el millor.

Tinc un ordinador portàtil Dell amb Windows 7 en ell, al voltant d'un any i mig d'edat. Quan ho va encendre aquest matí, l'escriptori es va acostar, però res podia obrir o respondre. Després d'uns minuts, un missatge va aparèixer dient que "l'aplicació de Microsoft Windows no està responent". La pantalla es torna completament blau. Ho farà que cada vegada que encenc l'ordinador. Actualment estic en la manera segur, que sembla funcionar bé. Em vaig trobar amb un parell de programes antivirus i no van trobar res. El que en el món hi ha de dolent en el meu ordinador i com puc solucionar-ho??
M'he enfrontat el problema abans, però quan reinicieu l'equip, el problema el van arreglar. Vostè pot trobar una mica d'expert en informàtica per comprovar-ho.

Tinc aquest problema semblant massa en la meva computer.I hi va portar als experts i el problema se solucioni fàcilment ara.

Hola sóc nou al fòrum, així, li suggereixo que per reiniciar la volta i tornar a instal lar Windows 7 amb Windows 7 CD d'arrencada. Busques reponses positives d'altres membres

Aquest problema es troba sovint amb els ordinadors portàtils Dell .. El millor és tornar a instal lar el seu sistema operatiu

reiniciar és una solució a tots els experts que facin el mateix "no hi ha un expert en qualsevol camp que acaba de fer-ho d'una manera que sorprèn"

[URL = "http://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8"] Una resposta alegre [/URL] (així és divendres).

ubuntu té els seus avantatges i desavantatges per esdevenir ells no és una solució principal a partir d'ara perquè no pots saber tot el programari ara són compatibles amb ubuntu us en el futur podrem veure un auge, però encara les finestres té un avantatge sobre ubuntu cos de creu platfrom naturalesa

La millor manera de formatar o utilitzar recuperar cd.This és la manera d'aconseguir el seu PC update.otherwise utilització opció de restauració. [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Mobile Apps Desenvolupament [/URL] | | [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Desenvolupament d'aplicacions mòbils [/URL] | | [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Mobile App per al Desenvolupament [/URL]

Què prasanth és correcta, torneu a instal · lar el sistema operatiu en qualsevol de les unitats és recommendale!

Tens virus / troians dins, canviar això amb una mica de bon antivirus. Però per ara intenta executar explorer.exe des executada CTRL + ALT + SUPR i després nova tasca ..... tractar d'eliminar els virus i matar tots els processos no del sistema operatiu i serveis. Explorer portarà de tornada shell d'escriptori amb icones i la barra de tasques. Utilitzeu la utilitat msconfig per desactivar alguns programes no utilitzar l'arrencada, .... Torneu a instal lar el sistema operatiu i utilitzar deïdor programari antivirus.

troians i alguns malware especials tenen aquest suport com Pere va dir abans, però el seu missatge té més passos clars a seguir en la solució de problemes de la número 1 error és que tots ho fem nosaltres no actualitzar la nostra base de dades d'antivirus que és també una raó per a aquest error

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back