Microcontrolador interfície amb USB

S

sivasujith

Guest
Si us plau, ajudeu-me amb un circuit per a la connexió de la meva microcontrolador a través d'USB en lloc de port sèrie mida ....[ = 6] [/size] [color = darkred] [/color] [/quote]

Moltes gràcies Ian ... ¿No és possible amb qualsevol dels productes ATMEL probablement de l'arquitectura CISC ...

També pot tractar d'utilitzar TUSB3410 (sèrie de xips de l'adaptador USB). Treballa molt bé. També pot trobar una gran quantitat de documents i el firmware i els controladors en el lloc del fabricant: WWW.TI.COM Amb aquest xip no cal canviar el codi de l'aplicació. Es crea un port COM emulat sèrie.

Utilitzeu un dels dispositius FTDI. Són una mica cars, però són a prova d'idiotes. De fet, vostè ha de comprar un d'aquests petits connector USB en les taules que té el dispositiu FTDI soldat amb el port USB. Potser es pega en una placa o soldar al circuit a bord, instal · leu el controlador de dispositiu USB a l'ordinador i altres tipus de codi, escriviu el codi del microcontrolador per al port sèrie i llest. Per a un projecte petit que és l'únic camí a seguir. Vaig cometre l'error de comprar un transceptor RF petit em vaig adonar que tan aviat com el vaig veure, jo no seria capaç de soldar aquesta cosa en el meu tauler. I encara que ho tingués, no estava molt segur que funcionaria. Així que m'acabo de comprar una placa diminuta que tenia el transceptor RF, gorres, inductors, i tota la resta i pilota en el meu projecte i em vaig anar lluny.

[/size] [color = darkred] [/color]
[/ quote ] Tingueu en compte que en una configuració d'USB, un pot ser el dispositiu USB o convertir-se en l'amfitrió USB. un sistema microcontrolador que farà que un dispositiu USB seria molt més simple, suposo, ja que hi ha molts xips per adaptar-se a aquesta finalitat (FTDI). per esdevenir una gran quantitat, però, que pot controlar altres dispositius USB, és una mica més difícil. Crec que hi ha fitxes de fer això per aquí, però no és tan comú com per a les funcions del dispositiu USB. CMIIW

hola a tots ... Hi ha algú aquí sabia com connectar al port USB de PIC16F877? ¿És això possible? thanx: D

Molt important és no només el maquinari dels microcontroladors de la connexió USB, sinó també (encara que, potser, més) el programari. L'ús de xips FTDI ( http://www.ftdichip.com/ ) podrà obtenir la solució completa. El seu programari d'interfície d'ambdós costats, PC i microcontroladors, serà el mateix que per al port sèrie. Jo ús aquesta solució ja dos anys. Va començar a treballar immediatament sense problemes.

¿Algú sap com connectar avr a USB, o usant el codi avr microcontrolador

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back