Mesurador de voltatge de cresta fins 40kV

P

phaedrus

Guest
Hola, jo havia fet un equip que dóna a partir de 8 ~ 30 kV en passos de 2 kV i funciona bé. Ens havien verificat les tensions utilitzen una part com: http://www.picltd.com/PRODUCTS/HOLIDAYS/jeeps/JM.html Ara estic en el disseny d'un instrument similar. Llegir la literatura de productes que diuen que el mesurador mesura el bec o el valor de cresta i no el valor pic a pic. Això vol dir que s'està mesurant el valor màxim en un sol costat del zero? El pols en el meu instrument és DC polsos, de manera que l'única raó per la tensió anava negativa es deu a sonar suposo. Jo tenia la intenció d'utilitzar un divisor de valor de la resistència d'alt i poseu a nivells manejables (5V) i després prendre la freqüència measurements.The és de l'ordre de 20 ~ 50 Hz amb un cicle de treball de 3 a ~ 10%. És això vàlid? Hauria resistències de filferro enrotllat no ser adequat per a aquest propòsit a causa de la inductància? Alguns condensadors per fixar la tensió al cim? Alguna suggeriment per ajudar-me seria enormement apreciada.

És molt poc probable, que es troben bobinatge mW o fins i tot resistències GΩ, per tant, la qüestió és més aviat hipotètica. En general, inductància paràsita no s'ha d'esperar com un problema. La capacitat de contrast pot ser, depenent de l'ample de banda de mesura desitjat. Per poder mesurar ràpidament els llegums, el divisor de tensió ha de compensar, com una sonda de oscil loscopi.

Lilbear Gràcies, La veritat és que estaria usant aquests Atleast més probable per trials.We un distribuïdor local per a això. http://www.srt-restech.de/ Bastant car, encara que, com totes les coses en alemany: D No vull ofendre a FVM. Vaig veure alguns els de fabricació local 100 m, 30 kV, però semblava que els verds aquí, així que vaig suposar que eren de filferro enrotllat. FVM, la freqüència és molt baixa: 30 ~ 45 Hz, així que vostè estaria referint l'aspecte de temps de pujada? Vaig a google per a la compensació de la sonda abast, gràcies pel cara a cara.

Hola, Tinc aquest circuit d'Enginyeria d'Alta Tensió, Kuffel, Zaengl, Kuffel. Hi ha alguna raó per al díode en curt, com es mostra o es tracta d'un error? Shoudn't haver una resistència de polarització a l'entrada del OP1?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back