P
phaedrus
Guest
Hola, jo havia fet un equip que dóna a partir de 8 ~ 30 kV en passos de 2 kV i funciona bé. Ens havien verificat les tensions utilitzen una part com: http://www.picltd.com/PRODUCTS/HOLIDAYS/jeeps/JM.html Ara estic en el disseny d'un instrument similar. Llegir la literatura de productes que diuen que el mesurador mesura el bec o el valor de cresta i no el valor pic a pic. Això vol dir que s'està mesurant el valor màxim en un sol costat del zero? El pols en el meu instrument és DC polsos, de manera que l'única raó per la tensió anava negativa es deu a sonar suposo. Jo tenia la intenció d'utilitzar un divisor de valor de la resistència d'alt i poseu a nivells manejables (5V) i després prendre la freqüència measurements.The és de l'ordre de 20 ~ 50 Hz amb un cicle de treball de 3 a ~ 10%. És això vàlid? Hauria resistències de filferro enrotllat no ser adequat per a aquest propòsit a causa de la inductància? Alguns condensadors per fixar la tensió al cim? Alguna suggeriment per ajudar-me seria enormement apreciada.