Mescla oscil loscopi Singala

M

maria_cinestova

Guest
Hola a tots,

Estic buscant un oscil loscopi Singala mixtes.He trobat que Agilent, Tektronix, i té algunes Lecroy MSO.La meva obligació és de 1 GHz de MSO.¿Pot algú dir alguna diferència tècnica entre aquests tots.els diners no és cosa per a mi d'un producte de qualitat.

Recentment vaig tenir l'oportunitat d'utilitzar un DSO Infinium Agilent per depurar un comportament molt estrany que afecten a les comunicacions en un autobús personalitzat: es tractava d'una gran ajuda per a mi la possibilitat de tenir 4 canals analògics en combinació amb la lògica pod analitzador de senyals per a depurar els senyals i estat lògic de la direcció / línies de dades del bus d'una taula.
Així que si el cost no és un assumpte que recomano fer una ullada dins la família Infinium per Agilent.

Records
Mowgly

Sí, la meva opinió és triar Agilent, també (si els diners no importa, li donarà moltes més possibilitats).

Sense fent èmfasi en els beneficis generals de MSO, diria jo, hi ha moltes diferències de detall entre els tres principals competidors i els seus models d'oscil loscopi amb capacitats diferents MSO.Alguns criteris de selecció també depenen probablement del seu entorn de treball.E. G.Agilent 8.000 és clarament un instrument de laboratori, no es pot operar còmodament sense un ratolí.Igual que amb altres models basats en Windows, en particular, la majoria de Le Croy, vostè pot fàcilment prendre un cafè mentre l'instrument s'està iniciant.Agilent 6.000 en contrast és ràpida i mòbil.Però una gran quantitat de característiques és una qüestió de gust.Malauradament, només tinc coneixement informal de Tektronix MSO, per la qual cosa haurà de passar per ells en aquesta consideració.

segons el meu coneixement i estudi, havia suggerit Tektronix a causa d'aquestes raons.
1.nova sèrie de Agilent 7.000 no té aquest rang de memòria molt en comparació amb tek i LeCroy.
2.nova sèrie de Agilent 7.000 no té aquest tipus de mostreig molt en comparació amb tek i LeCroy.
3.Mso Lecroy 1 GHz i Tek 1 mso GHz és la mateixa en termes de termes tècnics.BT sobre els productes LeCroy, s'esmenta en el full de dades que l'especificació pot ser diferent sense cap tipus d'informació priori.pel que no es pot confiar en LeCroy.

Crec Tektronix és la millor per a vostè.perquè també es pot depurar FPGA i tots els de disseny digital, utilitzant sondes de la lògica que estan disponibles amb mso tek.

Òbviament Tek va ser capaç d'aconseguir especificacions similars com Agilent en la taxa d'adquisició d'actualització (¡per fi!) I Fitxa d'alguna cosa millor en profunditat de memòria amb DSO4000.Els instruments són probablement comparables en molts altres detalls.Seria un mal consell per decidir d'alguns eslògan especificacions, tot i que els venedors tracten de suggerir.Vostè ha de comprovar tots els detalls i tenir l'ocasió d'una prova pràctica, si és possible.

Hola a tots,

veure, bàsicament, no estic interessat en spces i tot.el que estic buscant és un Oscillocope Senyal Mixta per a la mesura de la meva sortida de l'oscil lador i de control del pols per segon en generetd MSO.l'amplada és de en termes de pg.

Ara podeu dir quina és millor?, ¿Algú pot comparar i suggerir entre tots dos?. (Tek o Agilent).Vull dir, ¿algú pot compartir applicaon SOOM que són possibles utilitzant MSO.Així mateix, l'aplicació d'un altre tipus que estan disponibles amb tek i Agilent?.

maria_cinestova va escriure:

Hola a tots,veure, bàsicament, no estic interessat en spces i tot.
el que estic buscant és un Oscillocope Senyal Mixta per a la mesura de la meva sortida de l'oscil lador i de control del pols per segon en generetd MSO.
l'amplada és de en termes de pg.Ara podeu dir quina és millor?, ¿Algú pot comparar i suggerir entre tots dos?. (Tek o Agilent).
Vull dir, ¿algú pot compartir applicaon SOOM que són possibles utilitzant MSO.
Així mateix, l'aplicació d'un altre tipus que estan disponibles amb tek i Agilent?.

vostè pot utilitzar aquest MSO per als diversos tipus d'aplicació.

1.es pot utilitzar per a la seva aplicació FPGA.
2.vostè pot utilitzar per a la seva classe de tots els experiements relacionats amb els senyals analògiques.

MSO és un tipus de 16 canals lògica Analyzer.so es pot utilitzar per a totes les aplicacions possibles que són possibles amb LA.però té una limitació de 16 canals.segons el meu coneixement LeCroy ha sortit amb 32 canals digitals i 4 MSO canal analògic.però de nou, no es pot confiar en LeCroy.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back